Vs: Valencialainen Nainen hmm, noi tissit nayttaa luonnottomalta ja sangylla oikeassa reunassa on ruma clone stamp -jalki. ei nyt oikein iske, idea on aika tavallinen eika talla kertaa toteutus kokonaisuutenakaan tuo oikein mitaan erilaista esiin.
Vs: Valencialainen Nainen Jaa, näin ne mielipiteet vaihtelevat. Minusta kuva on tunnelmallinen. Harjassa on liikettä, joten ei ole edes pönötyskuva. Nännit ovat pystyssä, joten mitä on tapahtunut ennen kuvan ottoa, - tai sen jälkeen? Hmmmn...
Vs: Valencialainen Nainen Kyllä ne minusta tisseiltä näyttää. Hienostunut alastontutkielma, kuten entivanhaan sanottiin.
Vs: Valencialainen Nainen Mites nyt lipsahdettiin heti luomutissi/plastikkaosastolle. Kuvan lopputulos ratkaiskoon. Mulle tulee mieleen lastenlaulu: "... kunpa oisin saanut olla mukana..."
Vs: Valencialainen Nainen Kai ne melonitkin keinotissejä on, samoin kun pumpuli tai silikoni. Vaikka voihan ne olla luomumeloneja, mutta ei ne silti tissit ole.
Vs: Valencialainen Nainen Kaikenmaailman tissit nähneenä voin kyllä todetä tämän keskustelun ajautuneen täysin väärille raiteille. Ihmiset hyvät, ennen kuin ehditte miettimään keinotekoisuuden määrää, miettikää kotva luonnonmukaisia selityksiä. Tissejä, kuten ihmisiä yleensäkin, pukkaa olemaan kaiken kokoisia, näköisiä, muotoisia ja värisiä. Kun kuva on valokuvausfoorumilla, se ei sinne ole vahingossa päätynyt. Papan tuotanto antaa varmasti vahvoja vihjeitä tarkoituksenmukaisesta ulkoasusta. Tätäkin kuvaa on säädelty. Käden kohinat ovat tyystin toista kuin muun kuvan. Se onko rintojen vaaleus sävyjen käsittelystä, vartalomaalista, vai hieman harvinaisemmasta ihon sävystä kiinni on valokuvan kannalta merkityksetöntä. Toki sitä on jännä pohtia, ja ääneenkin se sanoa, mutta tuskinpa tälle saitille hirveästi huvia tulee siitä, että kaikki arvuuttelee ääneen. Lopuksi kannattaa vielä muistaa kultainen sääntö enimmäkseen kuvan, olemattomasti mallin kommentoimisesta. Toki, jos melonifiilis on kovin kovin vahva ja tuntuu siltä, että valokuvaaja sumuttaa, niin tokihan siitä mainita kannattaa. Kerran. Tuskin viittä. Niin, ja valokuvahan on mainion sävykäs ja tunnelmallinen. Hieman sävyjä on kaiveltu, mutta jos kohinaa lisäisi muuallekin niin ei minua haittaisi laisinkaan.
Vs: Valencialainen Nainen Mulle tää kuva ei juurikaan iske, mutta syynä ei kyllä ole väärännäköiset tissit
Vs: Valencialainen Nainen Minusta tässä taas on kivasti tunnelmaa. Nuo paljon puhutut melonit tuovat mukavan huumoriaspektin kuvaan. Tätähän voi pitää myös kannanottona eri saiteilla paljon esillä oleviin teiniangsti -taidekuviin. Jossain syvällä pään syövereissä on hento muistijälki saman oloisesta kuvasta, mutta en saa siitä kiinni.
Vs: Valencialainen Nainen Ilman huumoria ihan kiva tunnelmapläjäys, mutta jatkamattomana olisi ollut minusta jopa parempi.
Vs: Valencialainen Nainen ei ollut tarkoitus vääntää noista meloneista, mutta pitäähän sitä ny ymmärryttää ittensä oikein ;D on tässä kuvassa jotain, mutta nuo kaksi häirikköä vievät ainakin mulla huomion
Vs: Valencialainen Nainen Mulle tuli mieleen tarinaa suomalaisesta turistista, joka on juuri tutustunut paikalliseen tarjontaan. Toimituksen jälkeen otettu kuva tunnelmallinen kuva, rahat-kiitos-näkemiin. Tavallaan jopa herkkä. Ja nimen omaan rinnat tämän toivat tämän tarinan. Pidän siis tästä..