Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Vain laatu kameroita

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana malmar, 29 Tammikuu 2011.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Vs: Vain laatu kameroita

    Ihmisen silmä, on sielun peili. Kuva kuvaajan peili. Nyt kuvat ja kuvaaja olivat ihan samaa sanomaa minulle. En tullut riitaa haastamaan Quiquern, enkä muidenkaan kanssa. Hän hyökkäsi ilman yhtään perustelua niskaani? No sama se, hän joutaa minulla historiaan. Jos huvittaa tapella, niin ei tarvitse tämän enempää sitä tehdä. Katson ja luen nyt täällä. Tämän vertaa tänään vielä jaksoin hänen kansaan.
     
  1. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Vain laatu kameroita

    Eipä Quiquernin kanssa jaksakaan.
    Taas hänen ansiostaan yksi tarkkailija lisää, joka ei enää osallistu.
    T Jukka
     
  2. Vs: Vain laatu kameroita

    Vaan eipä sitäkään tiedä, kuka ihmisiä karkoittaa mistäkin. Markkinoinnin puolellakin on viisaammat huomanneet, että ne hiljaisimmat on pahimpia. Nämä marttyyrit, jotka lähtevät parikymmentä kertaa kaupasta, lopullisesti, palatakseen taas huomenna, eivät ole kovin merkittäviä, koskeivät paljoa koskaan ostakaan ja kaverit jo tietävät näiden jutut lähinnä myötätunnon kalasteluksi.

    Vaan ne hiljaiset, jotka vaan vaihtavat kauppaa ja kertovat huonosta palvelustaan vain kysyttäessä kaverilleen ovat kaupalle vahingollisempia, kun ne eivät siihen kauppaan palaa ja yleensä käyttävät ostamiseenkin enemmän rahaa. Näiden valittamisella kun on vielä jonninverran painoarvoa.

    Eli, ei siis tiedä kuka forumpersoonista on karkoittanut suurimman osan noista hiljaisita.
     
  3. Vs: Vain laatu kameroita

    Ymmärsit väärin, ei hän minua vielä mihinkään karkottanut. Lupasin jäädä vain lukijaksi, mutta jos on toive, että lähden kokonaan, niin ok, kuten nyt olen jotenkin saanut käsityksen Quiquern tekstistä ?
     
  4. Vs: Vain laatu kameroita

    ^Turha pikku kuittailuista on hernettä nenään vetää... mitä tulee herra Quikurin kuviin... nimen alla on maapallo, josta pääsee hänen omille sivuille. Pakko sanoa, upeita kuvia, murentaa teorian, että vittuilijat ei osaa pitää kameraa hyppysissä.
     
  5. Vs: Vain laatu kameroita

    Noo, näistä uusista madoista ei aina tiedä ovatko kaste- vai ruumismatoja.

    Kai tiedätte jo, miksi tämä tuli paikalle? ;-)

    Ei pelkästään hakkuakseen kauppiaita, ei pelkästään haukuakseen saitin keskustelijoita, eikä pelkästään haukkuakseen saitteja. Vaan, ylevillä mielin -tarjotakseen parempaa, kuin se reilu kaveri koulun portilla? ;-)
     
  6. Manual

    Manual Active Member

    912
    39
    28
    Vs: Vain laatu kameroita

    Kävin vime kesänä useasti Tampereen Rajalassa. Hyviä myyjiä olivat. Vanhempi miesväki oli hyvin osaavaa. Kuin palvelualttiitakin. Kyllä digikameroiden mallivaihtuvuus on ongelma kaikille myyjile. arvelisin.
    Pakko varmaa ensisijaisesti valita päämerkit.
    Kallioniemelläkin teetätimme yhden projektin liki tuhatkunta kymppikuvaa ja joitakin isompia.
    Vain hyvää sanottavaa, vaikka joitakin kuvia laitoin uusiksi.
    Voisi kauempaakin tulla sinne asioimaan. Kuin Rajalaankin. t.Manual
     
  7. Vs: Vain laatu kameroita

    Samaa mieltä.
     
  8. Vs: Vain laatu kameroita

    Onhan täällä juu monta noitakin nähty: ensimäisille uusavuttomille neideille kuvia, toisille sukulaiset, kolmannelle ikä, neljännelle varallisuus. Toisella saitilla on nostanut päätä uskonto, kohta ei sana paina jos ei ole riparilla soittanut kitaraa.
     
  9. Vs: Vain laatu kameroita

    Jos laitat vaikka yv.llä, miksi käyt kiinni, kuin yleinen syyttäjä? Heti ensimmäisestä viestistä alkaen olet soimannut minua sen kuin kerkeät, jatkat louskutusta, kuin eräs toinenkin nainen, johon olen törmännyt, toisella nimimerkillä louskuttaa juuri, kuin sinä? Jopa sanavalinnat on saman tyyppisiä? Tuolla toisella foorumilla ei onnistu yv lähettäminen, mutta täällä kait onnistuu? Joten annan sinulle mahdollisuuden haukkua suoraan minulle, eikä tarvitse kiertää tämän kautta kaikkien harmiksi. 
     
  10. Vs: Monille Pentax tuntematon?

    Moro! Asiasta vielä sen verran, että myin kameroita ja oheislaitteita eräässä fotoliikkeesssä vuosina 2001-2007 Pohjanmaalla. Merkkeihimme kuului myös Pentax. Kauppaa tehdessä karkeasti sanottuna n. 90% ei ollut koskaan kuullutkaan moisesta merkistä. Uskomatonta! No, toki ymmärrettävää, koska asiakkaamme olivat pääasiassa "tavallisia", ei siis valokuvaajia tai harrastajia. Mutta voisi sanoa, että aktiivikuvaajia kylläkin. Sen verran tiuhaan filmirullat täyttyivät. Tämä oli sitä 2000-luvun alkua, jolloin vielä jopa ostettiin uusia filmikameroita. No, tosin enimmäkseen pokkareita, mutta silti.. niin, Ruotsissahan Pentax on ollut huomattavasti tunnetumpi tuotemerkki ja on edellleen. Syynä lienee voimakkaampi markkinointi ja parempi maahantuontiorganisaatio ja tietysti hyvät jälleenmyyjät. Varmasti paljon tyytyväisiä kameran omistajiakin löytyy. T: Toni
     
  11. Vs: Vain laatu kameroita

    Ihmeellinen uikuttaja. Koitas ryhdistäytyä. Vanha ihminen.
     
  12. Vs: Vain laatu kameroita


    Toisin sanoen haluat vain piruilla täällä ihmisille, jotka luulet saavasi polvilleen, eikä ole kanttia selvittää henkilökohtaisesti asoita, mistä ja miksi sinun pipoasi kiristää? Ei tuollaista käytöstä, voi kuin ihmetellä, aivan lapsellista provoilua?
     
  13. Vs: Vain laatu kameroita

    Kannattaa oppia talon tavoille. Tämä kuikuri-henkilö on elämän katkeroittama ihmisvihaaja. Hänelle kaikki toisin ajattelevat ihmiset (ja sen lisäksi aivan erityisesti kameravalmistajat) ovat tyhmiä idiootteja. Älä ota mitään hänen sanomaansa henkilökohtaisesti.

    Avasit muuten ketjun haukkumalla kamerakauppiaat, joten pata kattilaa soimaa, vai?

    -p-
     
  14. Vs: Vain laatu kameroita

    Niinpä näkyy, kaksi vanhaa varista haukkuvat minua ;-)
     
  15. Vs: Vain laatu kameroita

    Mites saittisi, joko alkaa rullata? Oletko muistanut painottaa Pentaxia otsikoinnissa? ;-)
     
  16. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Vs: Vain laatu kameroita

    No niin otetaas aikalisä
     
Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.