Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Vain laatu kameroita

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana malmar, 29 Tammikuu 2011.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Vs: Vain laatu kameroita

    Joo, ei kannata välittää...Joka paikassa on joku joka haluaa pilata päivän, joskus toisenkin.
     
  1. Vs: Vain laatu kameroita

    Se on se ikä kahden- ja kolmenkympin välissä, kun kaikki tiedetään niin paljon muita paremmin. Mutta sekin menee ohi.
     
  2. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: Vain laatu kameroita

    Telefoto, ainakin tähän mennessä ollut asiallinen palvelu, kertovat jos ei satu olemaan hyllyssä ja kysyvät että tilataanko. Filkkoja saatavila ainakin meikäläisen tarpeisiin ihan kattava valikoima. Sitten on tuo Fredan foto ykkönen, siellä myös asinatunteva palvelu, ainakin filmien osalta. Eivätkä kummassakaan liikkeessä vittuile, että vaihda nyt jo digiin ;)

    Mutta nämä liikkeet nyt vain valitetavasti sattuvat sijaitsemaan täällä pääkaupungissa. Muista liikkeistä ei ole juurikaan kokemusta. Ai niin joo, Foto Mannelin malmilla, kävin kyselemässä olisko 120:stä rullafilmiä, niin myyjä katto mua isona kysymysmerkkinä ja alkoi esittelemään kaikkia filmejä mitä olis tarjolla. Lopuksi kyseli takahuoneesta, että onko myynnissä, ei ollut :D
     
  3. Vs: Vain laatu kameroita

    Luulin itse asiassa sinua huomattavasti tuota vanhemmaksi.
     
  4. Vs: Vain laatu kameroita

    Näin on.
    Et ole vain hirveästi vielä ehtinyt;
    Rekisteröitynyt: 2011-01-23,
    mutta saamme varmasti nauttia tyylistä enemmänkin.
       
     
  5. nomad

    nomad Well-Known Member

    10 349
    167
    63
    Vs: Vain laatu kameroita

    Jos muuttuisin sillä 25 vuotta nuoremmaksi, että vaihdan täyskennoisen Nikonin Canonin kroppiin, niin saattaisin suostuakin. Ilmeisesti sama diili kiinnostaa muitakin... Kroppi-Canoneiden määrästä tämän päättelen.
     
  6. Vs: Vain laatu kameroita

    Itse asiassa kun tulee ikää ja hometta, silloin alkaa olla sitä mieltä, että mikrokokoinen media päihittää laakakoon -eli kannattaa tosiaan vaan pysytellä nuorekkaana.
     
  7. nasewa

    nasewa Member

    42
    0
    6
    Vs: Vain laatu kameroita

    Itse asiassa kun tulee ikää ja hometta, silloin alkaa olla sitä mieltä, että mikrokokoinen media päihittää laakakoon -eli kannattaa tosiaan vaan pysytellä nuorekkaana.    Älä ole murheellinen, se menee iän mukana ohi.
     
  8. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Vain laatu kameroita

    Ei kannata Quiquernista välittää.
    Hän vain provosoi.
    T Jukka
     
  9. Vs: Vain laatu kameroita

    Juu, voit ottaa hautaan mukaan ne mikrokamerat -ei niitä omaiset halua.
     
  10. Vs: Vain laatu kameroita

    Älä välitä Jukasta, hän yrittää opettaa kaikkia.
     
  11. Vs: Vain laatu kameroita

    Quiquern olen yrittänyt katsoa, mitä olet kommentoinut, tai muuten toiminut täällä? Ja aika yksipuoleinen kuva sinusta on tullut! Positiivisuuta ei ole pahemmin löytynyt, mutta negatiivista palautetta olet antanut todella paljon. Laittaisitko nyt malliksi kuvia, tai linkkejä niihin, joista sitten voisin arvioida tasosi myös kuvaajana, ihmisenä olen jo arvion tehnyt.
     
  12. jhalmu

    jhalmu Active Member

    8 551
    3
    38
    Vs: Vain laatu kameroita

    deja vu...
     
  13. Vs: Vain laatu kameroita

    Voi vallaton.
    Varmasti kaikkia kiinnostaa ihan kahdella kympillä mitä mistään ajattelet.
    Vaikka ihan kunnioitettavaa että olet ehtinyt 11620 viestiä kaivella esiin, vaikka olet ollut täällä noin vähän aikaa...ja tuskin minun viestini ovat ainoita joita olet katkerana kaivellut, vanha sherlock.
     
  14. Vs: Vain laatu kameroita

    Voi kuule pikkuinen, ei minulle ole merkitystä sillä, mitä muut ajattelevat, siitä että olen sinusta johtopäätöksen tehnyt? Mihin sitä mielipidettä tarvitsen? Sehän on minun mielipiteeni sinusta. Vahvistin näin vain omilla sanoillasi sen mielipiteen. Et vain linkittänyt yhtään kuvaasi, josta voisin katsoa sinun henkisen puolen, myös sieltä puolen.
     
  15. Vs: Vain laatukameroita

    Kovi sitä koitit heti alkuunsa kaiveella: josko joku muukin negatiivinen kääpä olisi kanssasi KOVIN tuohtunut kappiaiden epäreilusta muiden merkkien kohtelusta -kun kävit, ilman asiaa vähän kaupassa nitä ärsyttämässä.

    Koitas mamma keksiä seuraava valitamisenaihe, alat jauhaa kovi pientä ympyrää. Etkö ole käynyt ruokakaupoissa kettuilemassa myjille tänään ollenkaan?
    Ja mitä tulee tuohon kitinääsi kaikesta mitä sinulle sanotaan, ensiviestissäsi säikeessä olit kovin höveliä:
    Vaikka kaikihan sen arvasi että kehua oisi pitänyt. Ja, jos ei kehuta, niin koitetaanpas kaivella vähän, että milaiset ne kehtaakin vastata epämieluistasti, minäpä vähän oikein tutkin. Malmamma on siis tyypillinen nettinilkki. On teitä täällä ennenkin nähty. Että ei tarvitse tuntea oloa siinä mielessä orvoksi.
     
  16. Vs: Vain laatu kameroita

    Postatut kuvat näkee kun klikkaa nimeä, sitten Profiili -> Näytä kirjoitukset -> Liitteet
    Ja sitten aina sitä ketjun nimeä mihinä postattu.
     
  17. Vs: Vain laatu kameroita

    Kiitos neuvosta
     
  18. Vs: Vain laatukameroita

    Voi pikkuinen en käynyt ruokakaupassa tänään vaan vain eläinlääkärillä, jolta sain erittäin ystävällisen palvelun. Oli kohtelias, ymmärtäväinen, eikä pätkään mielistelevä, vaan ihan reilun asiallinen. Ja kaiken lisäksi ihan kohtuuhintainenkin vielä, jopa edullinen voisi sanoa.
     
  19. Vs: Vain laatu kameroita

    Niin, ne kuvat, jotka on postattu liiteenä. Ei niitä, jotka on linkkinä upotettu tekstiin.

    Nää on aina niin hurjan söpöjä, nämä "jos et laita kuvias forumille, niin sun sanomisilla ei ole painoarvoa"-hemmot. Toisinaan vaan alkaa mietityttämään, että jaksaisikohan tuollaisten kanssa edes keskustella mistään syvällisemmästä, jos eivät ilman kuvaa pysty hahmottamaan edes perusjuttuja. Vaan vapaa maa, vapaat forumit. Jokainen arvostelkoon asioitaan miten parhaaksi näkee, jos siitä tulee onnelliseksi.
     
Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.