Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vain kuva tähden?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana AndyCapp, 5 Tammikuu 2011.

1. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63
  2. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Vs: Vain kuva tähden?

Tekevälle sattuu, onneksi ei käynyt pahemmin! Se mietityttää mahtoivatko kuvat onnistua ja säilyiköhän kamera ehjänä.

3. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

Eilisessä (ti) lehdessä oli 3 kuva sarja jossa mies oli kuvaamassa, jäissä, ja palaamssa hotelliin.
    Ja toivottavasti mistä päin olikin vakuutukset kameran varalta kunnossa ja voi hyvin.
    Täällä miinus 20 ja päälle, tais ukolla ollut kylmä.

Niin mitä olet itse tehnyt kuvan tähden?
    Korkean paikan kammoisena kiipesin katollle auringonlaskun takia?

4. Vs: Vain kuva tähden?

;-) Itse mietin kauanko kuvaaja oli kärkkynyt että joku turisti menisi hukkumaan että hän saisi kuvia siitä. Itse en keväisin uskalla mennä rannoille kun siellä on aina jäillä joku torvi -jota pitää lain mukaan lähteä pelastamaan, ei siis kuvaamaan ;-}

5. hsm

hsm Member

852
    0
    16

"Vain kuva tähden?"

Jaa, minä odotin kuvaa tähdestä, mutta siinä olikin jäihin pudonnut äijä. :)

6. Vs: Vain kuva tähden?

Vähän turhan rohkeaa karhukuvaamista tässä

7. Johannes

Johannes Well-Known Member

2 346
    302
    83

Ei tämä vielä mitään. Ennätys on varmaan sillä idiootti-karhunhalaajalla, jonka karhut lopulta söivät. Timothy Treadwell – Wikipedia

8. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

ohi,poistin linkin kun näyttikin photoshopatulta kun tarkemmin katsoin

9. Vs: Vain kuva tähden?

Miten niin idiootti ? Hän sentään eli haluamaansa elämää ja kuvasi asioita joista muuta vaan uneksivat. Olen aivan varma, että hän toteutti unelmaansa täysin tietoisena vaaroista.

10. Vs: Vain kuva tähden?

..

11. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Pelastautumispuvun kanssa tuo ei olisi niin vaarallista, vaan jopa kivaa leikkiä jäällä. Mutta virtaavassa paikassa sekään ei auta, jos jään alle lipsahtaa..

12. Vs: Vain kuva tähden?

Siellä ei ilo helähdä.

Pussin versio:

Lisäksi pelastautumispuvun kanssa touhuaminen ei ole kaikkein näppärintä. Ei edes ne raadonetsintäapuasut, kellunta-asut ole kovin käteviä. Kai varavaatteet vedenpitävässä pussissa, kelluva reppu, jäänaskalit, fatalistinen mielenlaatu ja krusifiksi ne parhaat avut on ;-)

13. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Minusta tuo on ollut hauskaa, jopa sukelluspuvussa, joka ei ollenkaan hengitä :)

14. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Japanilainen kuuluisa sarjakuvapiirtäjä kuoli viime vuonna. Katosi luontoretkellä ja ruumis löytyi jyrkänteen juurelta, kuten digikamerakin. Viimeisinä ruutuina oli kuvia ylhäältä, sitten taisi maa pettää tai jalka livetä..

Kyllä varmaan kamerakuolemia sattuu enemmän kuin julkisuuteen raportoidaan.