Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vaihto-opetusta...

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Sementti, 13 Marraskuu 2008.

Laitetaampa ihan oma topicci...
    Löytyykö täältä Helsingin seudulta henkilöä joka olisi kiinnostunut vaihto-opetuksesta?
    Olen _TAITAVA_ ammatti kokki (työskennellyt muutamissa Helsingin huippuravintoloissa...), etsin sinua taitavaa potretti kuvaaja :p
    Siis ideana joku opettaisi minulle potrettikuvausta, minä voisin pitää keittokoulun haluamastasi aiheesta (tietyin rajoituksin).
    Tehdään vaikka kumppanillesi yllätys illallinen.

1. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Vs: Vaihto-opetusta...

Tämä on muuten mahtava idea! Pistä vähän tarkennusta, haluatko studioon vai vain ulos luontoon käyttäen vallitsevaa valoa ja vaikka pikku strobeja? Mitä kaikkea onkaan mielessä?

Minusta ei ikävä kyllä ole apua, koska a)olen paska kuvaamaan, enkä voi opettaa mitä en osaa b)asun liian kaukana.

Muuten, minne ovat hävinneet miitit missä jengi kuvaa ja opastaa ohimennen toisiaan? Ainakin kameramafia tampereella vielä tätä tekee, mutta muualla. (sori offari, jos tämä tästä jatkuu niin heittäkee modet omaan topikkii)

2. Vs: Vaihto-opetusta...

Jep, jonkinmoinen studio käy oikein hienosti taikka sitten ihan kotistudion tynkä vaikka kahdella strobolla (itse harkinnut rahatilanteen sallittua hankkia pari salamaa), pääasia että osaa hommansa. Varmaan helpoin lähteä liikkeelle sisätiloista, toki jos jostakusta tuntuu että pystyy opetuksen myös ulkona hoitamaan sekin käy.
    Keitto-opetus olisi varmaan järkevin hoitaa kuvauksen opettajan kotona, itse voin tuoda jonkinverran mahdollisesti tarvittavia ruoanvalmistus välineitä (mukavahan se olisi ne aikaansaannokset tarjotakkin jollekkin).
    Tämä kyllä olisi varmasti molemmille osapuolille hieno tilaisuus oppia uutta...
    Ja toki jos jollakulla on joku muu valokuvauksen tyylilaji hyppysissä voi vaihtoa tarjota!

3. Vs: Vaihto-opetusta...

Minäkään en käy, vaikka olen kohtalainen valokuvaamaan ja lisäksi auttava pedagogi ("auttava" heh, heh) syystä että, tässä vaiheessa kummasti tuo motivaatio on hukassa.

4. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

"Laita vaan jukka niitä naisten kuvia taas" ;-D

5. Vs: Vaihto-opetusta...

No laitetaan, vanhimmasta ja uusimmasta päästä, kumpi on kumpi ??

6. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Vielä kun oppisit laittamaan ne oikealle alueelle, eikä sotkemaan henkilön vaihto-opetuksen hankintaa.

7. Vs: Vaihto-opetusta...

ei se ole vaikeata...KLIK !

8. Vs: Vaihto-opetusta...

kas kun eivät tätäkin panneet poikki...

9. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

?

10. Vs: Vaihto-opetusta...

Minusta tämä on hyvä idea. Lähtisin heti mukaan, jos olisin taitava potrettikuvaaja ;)