Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Vaihto Fujista Canoniin

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana ElPiratti, 28 Lokakuu 2014.

Hei.

Ei tämä mikro ollutkaan oikein mun juttu. Näin ollen tiedustelenkin, että josko löytyisi halukasta vaihtajaa vaikka snadilla välirahallakin seuraavanlaisen ehdotuksen tiimoilta.

Mulle Canon 6d tai 5d mII ja sulle Fuji X-E1, Fujinon XF 18-55mm f/2.8-4 R LM OIS ja Fujinon XC 50-230mm F/4.5-6.7 OIS

Em. tuotteiden käyttöhistoria on seuraava: kaikki rojut ostettu Verkkokaupasta 19.10.2014, eli reilu pari viikkoa sitten...
    Kuitit takuita ja muuta varten, kaikki alkuperäiset härvelit, kuten laatikot, akku ja laturi, tulpat, hihna jne. tulee mukaan ihan normaalisti. Tuolla 18-55 lasilla on kuvattu n. 150 ruutua ja tuolla 50-230 lasilla ehkä viisi.
    Ei ole ollut töiltä aikaa hirveästi koeajaa, mutta olen melko varma, että tällainen mikro-osasto ei sitten tosiaan kuitenkaan ollut meikäläisen juttu.

Näin ollen vaihto nyt mielessä. Lähtökohtaisesti vaihdan suoraan toiseen laitteeseen, mutta oikein megalomaanisen hyvän tarjouksen sattuessa kohdalle voin harkita myyväni satsin.

Vanha kunnon matkapuhelinnumero on: 050 352 7585 ja tästä tavoittaa helposti, kivasti ja näppärästi. Maililla, elpiratti@gmail.com ja YV:lläkin menee viesti perille.

Tavara sijaitsee pääkaupunkiseudulla. Kuvia laitan tosivaihtajille, mikäli tuo on edes suomenkielen sana...

-Tommi-