Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Vaihdoin 300D -> D60

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana camera, 8 Huhtikuu 2005.

1. YpyCL9V

YpyCL9V Member

597
    2
    18
    Pomo näytti 30D:n kuvista tehtyjä 50x35cm vedoksia ja aluksi luulin että ne oli otettu keskikoon filmille, mutta pakko se oli uskoa. Kuulemma oli olleet "asetukset perseellään" ko projektissa vieläpä.

Mitä sulkimen ääneen tulee, niin se on sitä estetiikka. Minä rakastan jokaista vaihetta kuvauksessa aina filmin lataamisesta, tarkennuksesta, sommittelusta, sulkimen äänestä vedostukseen asti. Albumeista en toistaiseksi kyllä ole ihastunut. Vaikka kuva ei aina olekaan sellainen kuin miksi olen sen visualisoinut, niin ainakin sen ottaminen on ollut hauskaa. Monesti huonostakin kuvasta tulee kuitenkin mieleen kuvanottotilanne, eli muisto, joka on taasen yksi kuvaamiseni tarkoituksista. Huhuh tulipa ajatuksenvirtaa yllättäen.

2. Onko sillä siis jo 20D:n seuraaja? Vai oliko Fujitsu? Vai D30? Vai olenko minä pihalla?

3. YpyCL9V

YpyCL9V Member

597
    2
    18
    Canon D30. En ole(ollut) Canonin historiasta tietoinen, että ovat vaihtaneet D:n paikkaa.