Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Vaihdetaan Mamiya RZ67-filmiperä tai kaksi RB67:n periin/ostan RB:n filmikasetin

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana jala78, 29 Kesäkuu 2015.

1. jala78

jala78 Member

210
    6
    18
    Otsikon mukaisesti; minulla on ylimääräisiä RZ:n 120-filmiperiä 2-3 kpl, kaikki hyväkuntoisia. Sen sijaan RB:n kasetteja vain yksi kaikkiaan. Eli voisin vaihtaa noita RZ:n periä RB:n periin, jos jollakulla olisi tällaiseen vaihtokauppaan mahdollisuutta ja tarvetta.

Kuten otsikossakin mainitsin, vaikka tämä nyt myyntipuolelle tuleekin, voin vaihtoehtoisesti myös ostaa perän tai pari tuohon RB:hen. Lisäksi olisin kiinnostunut vaihtamaan edellä mainittuja periä RB:n tai RZ:n 6x6 -perään. Voin  maksaa väliä, jos tuollainen löytyy.

Voin myös vaihtaa noita RZ-periä RB:n optiikoihin. Erityisesti 127mm perus-potrettilasi olisi tarpeen. Muitakin RB:n (hyväkuntoisia) laseja voi tarjota. Maksan välirahaa tietysti näihin.

Kaikki RB:n modulit/muu RB/RZ-kama kiinnostaa vaihdossa, esim. pelkkä runko tai vaikka Mamiyan alumiinisalkku.

Pistä yksityisviestiä. Olen lähiviikkoina tekemässä autoreissun Tampere-Turku-Salo-Vihti, joten jos sattuu matkalle tai Etelä-Pohjanmaan/Pohjanmaan alueelle, voin käydä vaihtelemassa paikan päällä kamoja. Vaasaan olen menossa viimeistään parin viikon sisällä.

Terv. Jaakko