Vaihdetaan hyväkuntoinen M43 järjestelmä Olympus OM-D E-M5, Olympus-objektiivit 17/1.8 ja 45/1.8, Lumix-lasit Summilux 25/1.4 ja 14/2.5 ja vielä Sigma 60/2.8 ja kaupan päälle Olympus-salama FL-36 ja vielä adapteri Nikon-laseihin hyväkuntoiseen Nikon D3-runkoon. Huono kauppahan tuo minulle on, mutta en jaksa alkaa erikseen myymäänkään. Ei vaan minulla iske tuo keveä peilitön, vaikka ensin innostuin. Nikon-mies mikä Nikon-mies . Tavarani Mikkelissä, käyn kyllä silloin tällöin pääkaupunkiseudullakin ja lähikaupunkeihin tai niistä tänne voi varmaan ajella tämän takia. Lähettelemään en ala. Ja tämä on vaihdettu, kiitos kiinnostuneille.
Vs: Vaihda D3 kokonaiseen M43järjestelmään Miten olis D3S. Multa saattais mahdollisesti löytyä. Sama malli vähän paremmilla herkkyysominaisuuksilla ja lisätty videokuvausmahdollisuus. Ei mitään varmaa, mutta jos jaksat helmikuuhun odotella niin katellaan.
Vs: Vaihda D3 kokonaiseen M43järjestelmään Minulla olisi oikein hyvä D3; saattaisin vaihtaakin, mutta ajatusta pitää kypsytellä hetki. Se on kovin rakas....
Vs: Vaihda D3 kokonaiseen M43järjestelmään Tästä olis vaihtoa sovittu, ei vielä tehty mutta työn alla...
Vs: Vaihda D3 kokonaiseen M43järjestelmään Hei, jos tarjous vielä voimassa tartun siihen. D3 hyvässä kunnossa optisesti & ulkoisesti ja laukausten määrä on hyvin kohtuullinen (voin palata tarkaan lukuun). D3 majailee Espoossa. Terveisin, Ari Järvinen 050-4226011