Vs: Koski Kainuussa On sävyt kohillaan, muuten ei niin iske minuun. Muistelen, että sulla on ollut esillä hieno koskikuva, jossa saniaisia joka puolella.
Vs: Koski Kainuussa Mun mielestä sävyt taas eivät ole kohdillaan. Joiltain kanteilta teknisesti ehkä kohdillaan, mutta vähän sellainen tasaharmaa fiilis jää. Ehkä olosuhteista johtuen? Mun makuun kontrastin lisäyskään tuskin parantaa kuvaa. Kun avasin kuvan, niin tuli kaksi sanaa mieleen; fallos ja ejakulaatio. Tämä toki kertoo kaiketi enemmän minusta kuin kuvasta. Ei kannata siis loukkaantua. Mutta siis. En nyt osaa kauheasti ylistää, mutta en kyllä oikein parannusehdotuksiakaan osaa sanoa.
Vs: Koski Kainuussa Luulen tietäväni mitä kuvaa Jukkis muistelet. Minulla tahtoo useasti nämä kuvausreissut suuntautua metsiin, puroille ja joille. Kuva on Puolangalta, Hepokönkäälle on linnuntietä n. 5 km. Lisätään vielä toinen koskikuva 0,5 km päässä edellisestä
Vs: Koski Kainuussa "Pitää viihtyä metsässä aika paljon, että näitä pikkasen alkaa ymmärtää." Kiitos kommentista. Empä ole asiaa noin syvällisesti koskaan miettinyt, mutta asiassa on varmasti perää.