Vs: Välimeren ruokavalio Niinjuuri: suomalaisen suussa tumma paahto, jota kaikialla muualla käytetään, on metkaa -joten suomalainen vaalea litku on standardi, vaikka sen joutuukin joka paikkaan viemään mukanaan ;-)
Vs: Välimeren ruokavalio Niin... miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, vai miten se meni.... Jos joku tosiaan ei vois vähempää kiinnostaa, niin se, minkälaista kahviksi kutsuttua kussakin paikassa ryystetään. Oma maku ratkaisee, siinä jos jossain.
Vs: Välimeren ruokavalio Minulle matkailu on yksinkertaista, kun en juo kahvia. Yksinkertaista se on muutenkin, sitä syödään, mitä eteen tulee ja millä hengissä pysyy. Aina matkoista ei ole muodostunut mitään suuria elämysmatkoja ruuan suhteen, mutta hengissä on pysytty. Välimeren maiden sapuskoita en ole osannut pitää sen kummempana kuin muidenkaan maiden. Joskus on pitänyt tyytyä soppaan, joskus leipään ja toisinaan taas soppaan leivässä.
Vs: Välimeren ruokavalio Maito on mun mielestä paras ruokajuoma, nykyään kevytluomua, paistamiseen yleensä neitsytkookosöljyä joskus voita, kahvina jotain tummapaahtoista papua jonka jauhan aamulla naapureiden riemuksi kalaa syön paljon, samoin siipikarjaa, punaista vähemmän vaikka siitä pidänkin. Ulkomailla kahvina on capuccino tai uhkarohkeasti latte espresso on turhan stydiä. Maailmalla kun maitoa on huonommin tarjolla ruokajuomana on vesi, viini tai olut, riippuen muusta menusta.
Vs: Välimeren ruokavalio Näin on -ihan sama sikaareissa, brandyissä, kelloissa, kameroissa, valokuvissa jne. Suomalainen toki tykkää koskenkorvasta ja sanoo huihait ulkolaisille erikoisjuomille ;-)
Vs: Välimeren ruokavalio Juu ohrasta, joka viedään tuonne vajaa 50 km päähän tislattavaksi, Koskenkorvalle.
Vs: Välimeren ruokavalio Tämä keskustelu sitten lipesi Välimeren sapuskoista perisuomalaiseen ongelmaan, eli ryyppäämiseen. Kivahan sillä on tietysti kehuskella ja unohtaa, miten paljon jokainen suomalainen joutuu maksamaan sen lystin haitoista.
Vs: Välimeren ruokavalio No, alku joko kertoi viinin tai maidon haitoista, tai kepusta. Että ollanko kaukana?
Vs: Välimeren ruokavalio No, hoida sinä se murehtiminen, ja jätä tosiaan ryyppääminen niille, jotka sen osaavat.
Vs: Välimeren ruokavalio Jep, minä murehdinkin niitä, jotka ryyppäävät, vaikkeivat osaa. Sitä porukkaa on Suomessa ihan liian paljon.