Vs: Pieleen menneitä whitebalanceja, kummallisia kuvia ... Eikä kyllä oikeastaan kakkonenkaan. Itte vetelen toisinaan ihan tahallaan whitebalanssit vinoon että saan vähän ronskimpaa sävyä kuviin. Ei se aina toimi mutta ihan jees toisinaan..
Vs: Pieleen menneitä whitebalanceja, kummallisia kuvia No on noi vähän ihmeellisen värisiä, ja mv platku, Higg
Vs: Pieleen menneitä whitebalanceja, kummallisia kuvia itse aihehan on kaikissa OK, tausta on värikuvissa anuksesta, MV versio on mun mielestä jo ihan hyvä, rajumpi kontrasti enemmänkin haittaa.
Vs: Pieleen menneitä whitebalanceja, kummallisia kuvia Jukka Vee, jepjep, harrastelijan on vaikea nähdä muuta kuin kuvauskohde - ei sitä taustaa osaa ajatella. Pöljät taustat huomaa vasta, kun joku niistä huomauttaa, kiitos!
Vs: Pieleen menneitä whitebalanceja, kummallisia kuvia Jos kommentoit kommenttiani mv:n platkuudesta, niin en kyllä kontrastia pelkästään tarkoittanut. Tasasävyinen kuva vaan on joskus platku mv:nä, Higg
Vs: Pieleen menneitä whitebalanceja, kummallisia kuvia Rohkea väite : Platku voi olla myös tylsä ja mitäänsanomaton, syvällisemmältä merkitykseltään. Ei kaikki ole pelkkää tekniikkaa. Senkin insinöörit ! Anteeksi.
Vs: Pieleen menneitä whitebalanceja, kummallisia kuvia Platkukuvan saa vapaasti entrata ja näyttää täällä. Opinpahan sitten, miltä mv-kuvien tulisi näyttää.
Vs: Pieleen menneitä whitebalanceja, kummallisia kuvia Se onkin jo pahempi rasti: Kun värikuvassa on määrättyjä sävyjä, kontrastittomia, tulee helposti niitä platkumv- kuvia. Se ei ole kuvaajan vika vaan luonnon laki, Higg
Vs: Pieleen menneitä whitebalanceja, kummallisia kuvia Jaa. Esimerkiksi yllä olevista värikuvista saisi sävyjakauman, varjojen ja valojen osalta oikein mallikkaita mustavalkokuvia.
Vs: Pieleen menneitä whitebalanceja, kummallisia kuvia Kotiläppärillä pikaisesti. Jotain tuon suuntaista? kapa
Vs: Pieleen menneitä whitebalanceja, kummallisia kuvia Mä kanssa väsäsin vähän, mutta en ekaksi uskaltanu laittaa, kun on sattunut että mun näyttö tyrkkää vähän erilaista , ja kun menen ihan vaan silmän mukaan, kun en noista käppyröistä mitään tajua. No laitetaas kuiteski... JK: No mä arvasin, ihan samanlaista platkua ja kökköä kun aikasemminkin, kaikki yty ja potku on kadonnu kun menee tän laukun myllyn läpi. kumma juttu...Mä voisin ihan oikeesti lopettaan laittaa mitään. tsekatkaa flickr:issa siellä toistuu niin kun on tarkotettu, siis mun omat.
Vs: Pieleen menneitä whitebalanceja, kummallisia kuvia Taustan käsittely on kökkö... mutta suurempi ongelma on pakkaus, joka on ilmeisesti tehty noin 0% asetuksella. Sävyt saat näkymään luotettavammin, kun laitat srgb -profiilin nettiin meneviin kuviin (kuvassa Adobe rgb). Ainoa selain, joka osaa tänä päivänä käyttää profiileja (defaulttina) on Safari.