Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Vähän isomman koon filmiskanneri on myyty

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana jesalonen, 12 Kesäkuu 2013.

    Tätä ei oikeastaan kannattaisi myydä, mutta en ihan noin isoa tarvitse ja pöytätilasta on nuusaa..

    Eli kaupan olisi Epson Perfection 1680 Pro -skanneri, nykyisen V750Pron edeltäjä. Tällä skannaa kaikki filkat kinosta 8x10 -kokoon saakka. Mukana virtapiuha, alkuperäinen manuaali ja softat (sis Silverfast 5 AI - vai oliko se 5.5.), liuta negapitimiä (35 mm/5 liuskaa kerrallaan, 35 mm kehystetty dia, keskarille (kerrallaan esim. 9 x 6x6 tai 6 x 6x9) ja 4x5 laakalle (4 kerrallaan). Skannerissa on myös tarkennuskorkeuden säätö, joten sillä voi skannata suoraan lasilta ja suurin negakoko on siis se 8x10. Itse olen käyttänyt Vuescanin ja EpsonScanin kanssa Windows XP-käyttöjärjestelmässä, yhteensopivuudesta muiden järjestelmien kanssa ei ole tietoa mutta Google osaa varmaan kertoa.

    Tuolta löytyy speksit

    Page Not Found | Epson US

    ja tuolta kehut

    The Epson Expression 1680 Pro

    Itse laite on siisti ja toimii moitteettomasti. Sen verran iso ja painava rohjo että en postita, saa noutaa Espoosta tai sovittaessa voi liikkua pkseudulla. Hinta on 250 €, vaihdossa voi tarjota Plustekin kinoskanneria tai esim. Epson V500 -tyyppistä keskariin kykenevää tasoskanneria.