Vs: Väärin kirjoitus sanoissa Suomi ja Suomenkieli Päiväni oli ennen tämän viestin lukemista äärimmäisen tylsä ja ponneton. Suomenkielisyyden yksi suurimmista iloista on tämä oh-niin-monimutkainen oikeinkirjoitussäännöstö. Joku viisas joskus sanoi: "Älä keskity kirjoitusvirheisiin; lue asia virheiden välistä!" -Sale
Vs: Väärin kirjoitus sanoissa Suomi ja Suomenkieli Kieltämättä tämä uskomaton Riksarstin lause minunkin päivääni "hieman" piristi Higg
Vs: Väärin kirjoitus sanoissa Suomi ja Suomenkieli Yrittäisit sinäkin välillä vähän hienostella. Ja teeskennellä. Ja olla jotain, mitä oikeasti et ole.
Vs: Väärin kirjoitus sanoissa Suomi ja Suomenkieli Tämän kyllä pistän kehyksiin, on tässä sellainen draivi. TJukka
Vs: Väärin kirjoitus sanoissa Suomi ja Suomenkieli Ehdottomasti. Ennen ei ole nähty kenenkään kielipoliisin saaneen yhteen virkkeeseen noin monta kirjoitus- ja kielioppivirhettä.
Vs: Väärin kirjoitus sanoissa Suomi ja Suomenkieli Pitää säästää perheen ekaluokalaiselle esimerkiksi siitä, miten ei ikinä pidä kirjoittaa. Opettavainen tietopaketti.
Vs: Väärin kirjoitus sanoissa Suomi ja Suomenkieli Ei kannattais Riksan kanssa mennä bensikselle kahvia ryystään, siellä on tapanani sanoa: Onks toi kahvia vai teetä,mitä tuuppaatte tossa. On tapanani myös pitää Nescafen Espresso instant jauhoa mukana, sit tilaa ison kupin "maitovaralla" ja lappaa pari lusikallista instant jauhoa päälle, sit voi sanoa giltsille: TÄÄ ON KAHVIA eikä mitään värjättyä vettä...
Vs: Väärin kirjoitus sanoissa Suomi ja Suomenkieli Kaikki aina valittaa että mä keitän liian stydiä sufetta. Vittuako tulee osingoille ? Keittäis ite sitä mieluistaan nössökuraa. Perkele, kun vituttaa !
Vs: Väärin kirjoitus sanoissa Suomi ja Suomenkieli Totta tokaset, studiossa aina meni niin, kun olin kunnon satsit espressoa kiehauttanu, giltsit pani vaan uutta vettä ja vetäs ittelleen sopivat tsufet, että mua nauratti, sanoin että olisitte vaan kaatanu multa tosta ja lisänneet samanverran vettä, ei se niin ihmeellistä tää annostelu ole. Riksan kannattais tarjota aina kierros kahvilassa, ostais kupillisen ja blandais kavereilleen puolet ja puolet vettä, sit varmaan olis passelii...
Vs: Väärin kirjoitus sanoissa Suomi ja Suomenkieli Asiavirheistä puhumattakaan. Meatloafilla oli kappale "Two out of three ain't bad", Riksarst ei kuitenkaan ihan pääse vielä tuohon kahteen kolmesta. Toisaalta, tämä selventää eräitä minulle tähän asti hämäräksi jääneitä yhdysmerkin käyttötapoja. Vielä kun saisi selville, mistä moinen harhaluulo on lähtöisin.
Vs: Väärin kirjoitus sanoissa Suomi ja Suomenkieli Kysyikö joku mielipidettäsi? EI Myöskään koko lauseessa ei ole kuin yksi (1) kirjoitusvirhe "toinensana", oikea kirjoitus-asu on toinen sana Älä nyt vedä palkokasvia nenukkaan, mutta minusta tuo touhu sopii "pikkurillinheiluttajille" Jos teetä haluaa, kahvi kahvina ja tee teenä
Vs: Väärin kirjoitus sanoissa Suomi ja Suomenkieli No, en vedä ... *Mä olen täysin samaa mieltä, täysin (alleviivatusta, siis). - Erska, Aito Ja Suloinen
Vs: Väärin kirjoitus sanoissa Suomi ja Suomenkieli Vieläkun saisi oikeen tosi riitapukarit kuten Kuikurin ja Viikatemiehen mukaan niin olis kun ennen... MÄISKETTÄ, sano !