Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Vääntöä ulkoisista olemuksista ja niiden tulkinnoista

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Mike, 22 Syyskuu 2005.

jonne aaron ei ole androgyyni goottipoika..

miksi ihmeessä mun pitäisi edes nähdä märkiä unia muskelimiehistä? mä en näe märkiä unia edes peter steelestä ;)

1. Mike

Mike

699
    0
    0
    No jos nyt vedetään homma peruslukemiin, niin en ihmettele ettei lihaksikkaat trimmatut miehet iske jos ihanteesi on lähempänä naista oleva androgyyni. Eli on täysin ymmärrettävää jos jotain bi vaikutteita on, ettei miehissä näe sitä mitä nainen yleensä näkee.

Niin ja ei herneitä, tarkoitus on vain keskustella, ei vittuilla.

2. Anonymous

Anonymous Guest

No huh huh. Mike heittää melkoisia yleistyksiä, mutkat suoriks ja sitä rataa ;).

3. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Mun mielestä junttiuden näkyvimpiä ilmentymiä on kaavoihin kangistunut ajattelu, joka ei hyväksy erilaisia mielipiteitä tai asenteita, vaan puristaa kaiken haluamaansa muottiin.

4. Aika nasakka kommentti.

5. Mike

Mike

699
    0
    0
    Tai ei hyväksy eriväristä ihoa, erilaista ruumiinrakennetta tai muuta erilaisuutta.

6. Kukahan suuri suomalainen valokuvaaja tulee tästä mieleen? :D

7. gid

gid

14
    0
    0
    Ja Peter Steelekö on androgyyni tai hoikka? :D

Nojuu, mutta minusta mies- ja naismakuja on monenlaisia, turha silti kuvaa arvostellessa ketään lähteä haukkumaan juntiksi.

8. eiku steele on muskelinen [gootti]rokkari 8]

9. Onhan täällä puhuttu pultsareistakin ..vaikka onhan maanviljelijä tietysti paljon pahempaa..

10. Sinun kuvastasi? ;-)

11. Joona

Joona

5
    0
    0
    HAHAHAA! Hyvin oot vielä onnistunu löytämään Jonnesta hyvän kuvan. Näyttää jollain tavalla Michael Jacksonilta. Ei voi mitään, Ulisses rokkaa...