Tunteeko kukaan ketään, joka olisi jossain lehdessä journalistina? Tarvitsisin vähän apua, eli kyse on tuosta Volvo henkilöautorahoitus Oy jutusta. Kun eivät ole kiinnostuneita ottamaan yhteyttä, niin korotetaan panoksia.
Vs: Journalistia tarvitaan Ota pankkilaina ja maksa koko luotto pois. Samalla loppuajan korko hyvitetään sinulle. Tuntuu turhalta taistelulta koko episodi.
Vs: Journalistia tarvitaan Ei se turhaa ole, koska heillä ei tunnu olevan tietoa, mikä se lainan loppusumma on. Tällä hetkellä laskussa oleva loppusumma on 1912€ liikaa kuin mitä se pitäisi olla. Jos se on mielestäsi turhaa/pikkuraha niin lahjoituksia otetaan vastaan....
Vs: Journalistia tarvitaan Joo. Eikös sun kannattaisi itse ottaa yhteyttä vaikka johonkon autolehteen tms. VM, TM, Tuulilasi, mitä niitä nykyään on ja ehdottaa itse jutun tekoa? Otat vielä itse kuvat ja myyt ne juttuun
Vs: Journalistia tarvitaan Otettu, mutta ovat vähän kädettömiä, nyt kuitenkin ottivat yhteyttä firmasta ja henkilö keneen olen ollut yhteydessä puhelimitse reilu viikko sitten lupasi selvitellä asiaa esimiehensä kanssa ja luvata asiaan mahdollisemman pian, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Hölmöläisten touhua sanon minä. Tämän naisen piti selvittää asia jo viikko sitten ja lähettää minulle asiasta informaatiota sähköpostilla. Mikä piru sille nyt tuli, säikähti varmaan, kun toimitusjohtajakin sai tietää asiasta, samoin kuin rahoitustarkastusvirasto. Kuinkahan moni on maksanut liikaa korkoja firmalle tietämättään. Laitoin vinkin aiheesta jo MOT ohjelmaan, eli tyyliin, kuinkahan paljon firma on saanut ylimääräistä rahaa tällä heidän hienolla järjestelmällä. Tuskin olen ainoa kuka on maksanut lainaa pois enemmän kuin mitä laskussa on....
Vs: Journalistia tarvitaan Tulee väkisinkin mieleen, että tässä on nyt jokin väärinkäsitys. Ehkä ne laskelmat kannattaa tarkistaa vielä uudelleen. Uskon, että asiallisella keskustelulla saat epäselvyydet selvitettyä rahoitusyhtiön kanssa.
Vs: Journalistia tarvitaan Väärinkäsityspä hyvinkin, rahoitusyhtiöllä vain ei järjestelmä taivu iihen, että joku maksaa enemmän kuin mitä maksusuunnitelma on. Jos nyt annan esimerkin tästä väärinkäsityksestä. Jos minulla on velka 18 270,- ja minä lyhennän sitä 10 000,-, ja siitä vähennetään korot ja käsittelymaksut (yhteensä 146,38€), niin rahoitusyhtiön laskujen mukaan olen lyhentänytkin vain 8370,45€, eli heillä nämä kulut+korot pompsahtivatkin tuonne 1629,55€ (1483,17+146,38). Eli tästä on kyse. Ainoa vastaus jonka heiltä olen saanut, on kertaus siitä mitä olen maksanut ja ehdoista. Eli olen kyllä yrittänyt selvittää asiaa jo kukukauden ajan, mutta nihkeätä on tämä korajuksen tekeminen. Kukaan ei ole laittanut ko. firmassa tikkua ristiin asian korjaamiseksi. Nyt siis ehdotat, että otan lainan ja maksan sen 1912€ liikaa rahoitusyhtiölle ja olen onnellinen ??? Vai ymmärsinkö jotain väärin?
Vs: Journalistia tarvitaan Onko Rata reagoinut jotenkin? Jos ei soita Ratan kirjaamoon ja kysy kuka käsittelee asiaasi.
Vs: Journalistia tarvitaan Eipä ole, soittelen huomenna. Kiitos vinkistä. Kyllä tämä on hieman ahdistava tilanne. Kun ei tiedä mitä sieltä on odotettavissa. Viimeisin lyhennys meni sekin aivan oudosti. Laskun mukaan olisi pitänyt mennä korkoa 53,03€ mutta sitten kuitenkin sitä menikin yhtäkkiä vain sellainen reilu 10€, eli lyhennys oli suurempi kuin mitä laskussa oli ilmoitettu. En kyllä enää luota heidän järjestelmän laskutaitoon enää senkään vertaa.
Vs: Journalistia tarvitaan En minä ehdottanut, että maksaisit rahoitusyhtiölle liikaa. Ehdotin, että otat rakentavasti uudelleen yhteyttä rahoitusyhtiöön ja keskustelet siitä, mistä olette eri mieltä. Ehdotan myös, että luet paperin, mihin olet nimesi kirjoittanut alle, tarkasti läpi. Asia ei parane sillä, että kiukuttelet täysin ulkopuoliselle taholle.
Vs: Journalistia tarvitaan En ole ensimmäistä kertaa autolainan kanssa tekemisissä, olen ollut heihin yhteydessä, olen lukenut paperini läpi . Mutta ongelma tässä onkin se, ettei mitään kuulu firman puolelta. Ymmärrän toki, ettei heitä kiinnosta yksittäinen asiakas, varsinkin kun he ovat hyötyvä osapuoli. Ongelma on siinä, ettei heillä tunnu olevan todellista tietoa mikä lainan loppusumma on, maksan toki lopun summan pois, heti kun vain saisin virallisen paperin jossa se loppuvelka on ilmoittettu. Nythän loppuvelka paperissa on 1912€ liikaa. Eli vaikka maksaisin omasta mielestäni loppuvelan, ei se todennäköisesti ole rahoitusyhtiön mielestä loppuvelka. Eli maksa siinä sitten loppuvelka En kiukuttele, vaan haluan päästä velasta eroon ja mikä inhottavinta, oikeutta, en ymmärrä mikä siinä on niin väärin. Ja jos tämä topicki aiheuttaa ns. harmaita hiuksia ei tätä ole pakko lukea. Minun puolesta asia on sinun kanssa keskusteltu, sinulla on minusta oma mielipiteesi ja sinulla on siihen oikeus...