Myytävänä on otsikon mukainen venäläinen objektiivi. Tai vaihtoehtoisesti sopii tähtitieteen harrastajalle kaukoputkeksi, kuten itse olen tätä käyttänyt. Kuvausominaisuuksista kannattaa tutkia netin arvosteluita, kun se ei ole omaa alaani. On käytetty ja vanha, muttei Neuvostoliittoa nähnyt. Rungon kosketusihottumaa lukuun ottamatta hyväkuntoinen. Tarkennuksen kierteessä hieman jäykkyyttä lähietäisyyksillä. Linssit eivät ole puhtaimmillaan kuvissa, mutta naarmuja ei ole. Peilit vaikuttavat olevan priimassa kunnossa. Visuaalihavainnoinnissa ei mitään vikaa. Papereita tälle ei ole tallessa ja takuukin taisi loppua jo viime vuosituhannen puolella. Alkuperäiset suotimet (M116x1 kierre) eivät ole tallessa, mutta tilalle tulee paketin mukana laajempi valikoima (5 kpl) objektiivin taakse kierrettäviä suotimia, jotka eivät siis estä M42x1 sovittimien käyttöä. Linssin huppu ja kantolaukku ovat tallessa. Valokuvaukseen melko raskas ja polttoväli tarkoittaa, että jalusta on välttämättömyys (ei sisälly pakettiin). Normaali 1/4" jalustakierre käy kiinnikkeeseen. Käy eri kameravalmistajien malleihin sopivalla M42x1 sovitteella. Olen ymmärtänyt, että joillakin kameramalleilla voi vaatia vielä välikappaleen objektiivin suuren halkaisijan vuoksi, mutta tästä aiheesta taitaa löytyä parempaa tietoa muualta. Myyn mielellään noutona, jotta ostaja voi tarkistaa tuotteen. Oulun seudulle myös toimitus mahdollista. Halutessa voin toki postittaa, jolloin postikulut ostajalle. Takuuta ja palautusoikeutta tälle ei ole. Hintapyyntö 300 €. Yhteydenotto-ohje näemmä unohtui... emetsola(a)hotmail.com tai 0405545983 Tässä vielä linkki valmistajan sivuille teknisiin tietoihin. http://lzos.ru/en/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=7&category_id=2&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=2