Sanos muuta, ja sitten jotkut vielä on ylpeitä, että asuvat oikein kaupungissa. Kyllä ”maalla on mukavaa”, tai ainakin hieman väljemmissä ympyröissä!
Taloissa asuu kodin saaneita onnellisia ihmisiä. Väljemmät ympyrät antavat paremmat mshdollisuudet seurata naapurien elämää. Melko monelle se antaa sisältöä omaan elämään.
Tarpeeksi väljissä ympyröissä kun asuu, niin ei ole naapureita lähimaillakaan, mutta jos asuu vaikka jossain suuressa jonkun kaupungin omistamassa vuokrakerrostalossa, niin niissä yleensä joutuu väkisinkin jollain tasolla ottamaan osaa myös naapureiden elämästä, vaikka ei itse sitä haluaisikaan.
Itte oon asunut koko ikäni samassa taloossa, maalla. Ei mekään kovin paljon naapureiden kanssa olla tekemisissä, monia ei edes tunneta kun kylältä on vanhat ihmiset kadonneet ja ihan uusia on tullut tilalle.
No, ei ole omakohtaista kokemusta kaupungin vuokrataloista, mutta onhan se hyvä ettei ihmisten tarvitse enää nykyaikana asua roskiksissa. Säilyy ainakin työkunto.
Ei ole minullakaan kokemusta kaupungin vuokrataloista. Suurimman osan elämästäni kerrostaloissa asuneena voin todeta, että kerrostaloasuminen ei todellakaan sovi kaikille, ja toisaalta kerrostaloissa voi kohdata myös hyviä ja kivoja naapuriyhteisöjä, joissa viihtyy.
Toivottavasti ei enää koskaan kerrostaloon, ei edes omaan asuntoon! On kokeiltu, onneksi pääsin pois.
kuka sanoi että ovat vuokrataloja, ne on helvetin kalliita taloja jossa omistusasuntoja, voihan omistaja vuokrata myös niitä, itse en asu näissä!