Vs: Uutta tietokonetta? mäkki on ällöö elitismiä, hedoismia ja ihan liian khuulikin. ihmisen pitää *itusti riutua ja raataa. on hyvä käyttää hankalia vempeleitä. kärsimys on oikeutettu osamme. olemmehan syntisiä. ilman iloa ja tyydytyksen tuudutusta kuuluu maan matosten kituen taivaltaan kivikkoisella polullaan madella. edit : minkä runoilijan hellsinki ja muukin telluslainen "slummi" minussa menettikään ! t erska
Vs: Uutta tietokonetta? ihmisellä on, syystäkin, paska itsetunto. niillä, joilla semmoinen edes on. siis itsetunto. lähtekää koneidenne äärestä ja siirtykää metsiin asumaan - takaisin. sivistyksen teeskentelyn aika meni jo. on aika ruokkia sudet ja karhut. ihminen - hyvästi !
Vs: Uutta tietokonetta? Jotkut (valmis)PC:den langattomat ovat tosiaan kamalia. Mutta miten toimisi jos iskisi tasan samaa PC-rautaa jota mäkkien sisällä on? Tai siihen mäkkikoneeseen asentaa windoussin, alkaako wlan pätkiä?
Vs: Uutta tietokonetta? en. kummia juttuja tulee kun join liian vahvaa kahviani eilis iltana ja sitten monta tuntia kirjoitin ja piirtelin, luonnostelin tarinoita. fantasia sai näennäisen yliotteen - oikeasti pärjään sille ja vain ratsastan sillä. ohjastan sitä ! en minä ole alkoholisti - olen vain erilainen, kuin mihin tässä kännäämiseen ja pieksemiseen innostuneessa kansassa ollaan tykästytty. olen minä. elän, rakastan ja turinoin ... - erska edit : typo ja sanan lisäys.
Vs: Uutta tietokonetta? Keskityppä nyt haukkumaan tässä ketjussa joko wintoussia tai mäkkiä. Täällä ei rakastella.
Vs: Uutta tietokonetta? Saattaa olla kyse pelkästään käyttöjörjestelmän kelvottomasta verkkototeutuksista joten absoluuttisuuksien verranto ei tässä nyt käy.
Vs: Uutta tietokonetta? en suostu haukkumaan tai ylistämään joitain tuotemerkkejä - se olisi samaa, kuin tunnustaisin jotain hullua uskontoa. minä en usko tuotemerkkeihin. koska : minulla on ihan oikeat aivot. antakaa te muutkin niiden mainostajien kinuta vaivoin hankkimianne rahoja turhaan. alas kapitalismi ! ja mainokset pois.
Vs: Uutta tietokonetta? No mulla on mäkissä jaettuna USB tulostin ja helvetin hyvin toimii, ei tarvii ajureita, sen kun printtaa ja parjattu OS-X kysyy haluatko käyttää samassa verkossa olevaa tulostina, eli ei sen vaikeampaa. Mutta aikoinaan XP:llä sai tehdä kaikenmaailman kommervenkit, no toisaalta 7.sta ei ole kokemusta, uskon että se on nykyisin yhtä helppoa kuin OS-X:llä jo vuosia. Ja kyllä OS-X:ään saa palvelinsoftankin
Vs: Uutta tietokonetta? Tässä onkin asian ydin, kun PC:ssä voi ihan vapaasti laittaa lähes mitä tahansa sisään, kun valmistajia ja malleja alkaa olla näytönohjaimissakin jo kymmeniä ja emolevyistä nyt puhumattakaan, siihen muistit sun muut vermeet vielä päälle, niin eri kombinaatioiden määrä kasvaa lähes äärettömään, on siinä tekemistä käyttöjärjestelmällä kuin käyttöjärjestelmällä. Varmasti jos laittaa mäkkikoneen raudat ns. pc-koneeseen, niin uskoisin että toimii paremmin, tai vaihtoehtoisesti asentaa mäkkiin windowsin. Sehän tuossa mäkissä onkin se juju, että kone on räätälöity valmiiksi, kuten varmasti muillakin merkkikoneilla. On helpompaa tukea suppeata valikoimaa rautaa, kuin ääretöntä valikoimaa. Jos olen väärässä, niin kertokaa ihmeessä
Vs: Uutta tietokonetta? Just tarkistin, että OSX Lion Sever 39,99€ hmm. Ei paha. Melkein teki mieli päivittää, mutta ei nyt oikeesti ole mitään jaettavaa kun kaikki toimii muutenkin. Ja isossa firmassa jossa on vähänkään hajulla olevia tyyppejä valitsevat kyllä tulostimenkin sen mukaan mitä tarvitaan. Eihän ny wintoosakaan mitä tahansa jaa. Niin ja aika hyvin tukee mäkkikin nykyään normi pc-rautaa, tuolta voi lukaista lisää. Hackintosh Instructions, Hackintosh How To Guides: Hackintosh.com Itseasiassa - ylläri ylläri - OSX:sääkin on asenneltu kökkörautoihin, niin huonosti, hitaasti ja epävarmastihan se on toiminut. Ja samaa on tehty kauemmin wintoosalle. Applelta en uskoisi kuitenkaan, että tehtäisiin samanlaista huijausta, niin kuin Vistan kanssa, että laitettiin Vista logo kannettaviin jossa se ei oikeasti toiminut niin kuin kuluttajat olisi halunnut. Sen siis vaan sai siihen asennettua, mutta muuten piiputti komeasti. PC:ssä tosiaan voi laittaa mitä tahansa sisään, mutta saattaa toimia yhtö hyvin kuin tekisi saman WC:ssä.
Vs: Uutta tietokonetta? Vaikka jo muutamat vuodet MacMan ollutkin, niin joutuuhan sitä asunnossa majailevien neljän muun koneen vuoksi välistä mikrotukihenkilöksi (oma työ xp, emännän ja kahden lapsen win7:t) ja rehellisyyden nimissä pakko myöntää, kun noiden winukoiden kanssa jo toistakymmentä vuotta duunaullut ja nyt Mac:lla, että ei tulisi mieleenikään vaihtaa iselleni sopivaa Mac:a takaisin winukkaan, niin kyllä noilla duunia pystyy vääntämään ja winukan 7 on yllättävänkin toimiva käyttis ja sitä uskaltaa jo varauksetta suositella kelle tahansa. Molempi parempi, eli kukin tarpeidensa mukaan. P.s. Viimeisin pc:ni oli ns. tehokone kaksine näytönohjaimineen, markkinoiden tehokkaimmalla prossulla, tehomuisteilla, raptorikovoilla, ym, ym, vaan siltikin esim. Photari, ym. Adoben softat, kuin myös Office-sovellukset toimivat tällä Mac:lla selkeästi nopeammin ja vakaammin (mm. Photoshop ei ole Mac:lla ewer newer kaatunut, mitä se saattoi tehdä winukalla ?) eli omiin kokemuksiini pohjautuen valinta on TÄYSIN SELVÄ.
Vs: Uutta tietokonetta? ..ja testaus saatu valmiimmaksi. laadun valvonta kun tekee täysin eri tuotteen vaikka olisi ihan samoista komponenteista muuten kyse. vaikea ehkä todeksi tajuta mutta voi sitten vaikka todeksi hyväksyä.