Kuvaamaan piti mennä kavereiden kanssa, mutta väärät varusteet. Tuuli ihan pirusti, satoi lumiräntää ja mulla on FKD mukana Plörinäksihän se meni mun osalta. Yhen kasettillisen sain kuvattua ja senkin auton suojasta niin matalalta kuin jalusta meni. Aihevalikoima oli siitä johtuen lievästi rajoitettu. En tiiä onko kuva tärähtäny vai ukko, mutta tämmönen tuli. Parannusehdotuksia?
Vs: Kovan päivän ilta Eipä ole kompetenssia sanoa muuta kuin että tuohon helppo mieltää sinistä ja punaista väreiksi, tosin tässä varmaan syynä omat skeemat..
Vs: Kovan päivän ilta Eipä nyt vitsailla Tää ei hirveesti eroa siitä, miltä toi IRL näytti. Aika kökkö keli. Luonnossa ei tosin ollu maisemassa roskia ja kehityslaimuja.
Vs: Kovan päivän ilta Kiitti! FDK:sta mäkään en tiiä mitään, mutta tää on FKD:llä kuvattu. Ähvä on varmaan Tehdas, koo ehkä Kamera ja dii on Demokratia, mutta en osaa venäjää. Onkohan noilla ollu logollisia mainostarroja, lippalakkeja ja tee-paitoja? Vois olla aika asiallisia.
Vs: Kovan päivän ilta Heh Valitan typoa mutta liian myöhään. Vakavammin, itsekin yritän ajoittain ottaa merikuvia, mutta harvoin näin hyviä saan aikaiseksi. FDK on varmaan sitten tuo, ja siitäkään en kyllä mitään tiedä tai ymmärrä. Toivottavasti asianomaiset tietävät ja ymmärtävät. https://tarinoitadigitalisaatiosta.wordpress.com/2016/01/31/fdk-julkishallinnon-tietojarjestelmien-kehityspaketti/
Vs: Kovan päivän ilta Mä olisin menny pari askelta taakse ja laskenu etulautaa, että toi veden osuuden keskikohta on keskellä ruutua ja elementit menee tasajaolla. Rajaus ei tullu kysymykseen, kun olis menny noi jalanjäljet lumessa samassa. Toisaalta syy-seuraus -suhdetta pohtien niin sommittelun puutteiden korjaaminen rajaamalla on kuin lahkeeseen lorottais talvipakkasella. Taidankin mitata nyt keskikohdan tähyslasikehykseen, kun muistutit. Kiitos kommentista!
Vs: Kovan päivän ilta FKD on yhtä toimiva ja käytännöllinen ainakin, kun mitä tuosta julkishallinnon softasysteemistäkin on tulossa Pitäis kekata joku mesta näiltä nurkilta, mihin olis hyvä metsäautotie, niin voisi kuvata mehtääkin. Noi kamat painaa ihan helvetisti ja tällanen rimpulakäsivartinen pallomaha ei niitä kovin pitkälle jaksa raahata
Vs: Kovan päivän ilta Eihän se ilma tosiaan mikään ihmeellinen ollut mutta kuvahan on mallikas silti.
Vs: Kovan päivän ilta Tänks! Persiilläänhän toi sommittelu on, mutta se otetaan seuraavaksi työn alle, nyt kun toi vehe on saatu pystyyn ja jotenkin pelaamaan. Koska FKD miitti?
Vs: Kovan päivän ilta Mä rapsasisin ylhäältä vähän, et noita kerroksia olisi täsmälleen saman verran.
Vs: Kovan päivän ilta +1 Kolmansiin jakaminen on niiiiin eilistä ja kaikki mikään vähäänkään muistuttaa fibonaccia, alkaa särkee silmään samantien
Vs: Kovan päivän ilta Tricolor niinqu jossain lipussa, mutta missä on kovan päivän ilta? (4,5/10 pistettä)