Vs: Uutta konetta kuvankäsittelyyn Mitä mieltä ootte 27" Retina 5k näytöstä kuvankäsittelyssä? Onko se muutenkin hyvä pikselimäärän lisäksi?
Vs: Uutta konetta kuvankäsittelyyn Täytyy seistä korjattuna, ei näköjään nykyään saa enää palvelua kuin englanniksi. Ainakin Adoben nettisivujen mukaan. Siitä lienee yli 5 vuotta kun viimeksi piti tuonne soitella.
Vs: Uutta konetta kuvankäsittelyyn Itse CC-photarin alkuaikoina tuli ongelmia, niin piti käyttää Helsingis asuvaa tytärtä tulkkina että sain asiat hoidettua. Eli silloinkaan en löytänyt suomenkielistä tukea. Itse käytän englanninkielistä photoshoppia, luen englantilaisia lehtiä ym. mutta käytännön tilanteessa kieli ei vaan yksinkertaisesti suju.
Vs: Uutta konetta kuvankäsittelyyn Viimeks kun joskus noihin aikoihin soitin, niin kuulema oli suomalaiset joukkoirtisanoutuneet. Suomalainen palvelupäälikkö sanoi että tervetuloa töihin. Oli kai silloin Irlannissa tuo </ot>
Vs: Uutta konetta kuvankäsittelyyn OSX lukee natiivisti NTFS levyjä, ainakin niitä jotka on formatoitu Vistalla ja sen edeltävillä.
Vs: Uutta konetta kuvankäsittelyyn Irlannissahan noita, jännä juttu kyllä. Muijan poikakin oli pelifirman puhelintuessa. Ja työkaverin tytär Corelilla.
Vs: Uutta konetta kuvankäsittelyyn Lueppa tuo alkuperäinen kohta uudestaan, tässä oli käsittääkseni kyse lukemisesta, eikö? [QUOTE> [/QUOTE] Miksi kukaan MAC:n käyttäjä haluaisi käyttää tallenukseen NTFS formatoitua levyä...
Vs: Uutta konetta kuvankäsittelyyn Älä toki liikaa niistä, LOL Itse kun siirryin mäkkiin en todellakaan kokenut tarpeelliseksi käyttää ulkoisillakaan levyillä muuta kuin natiiveja ratkaisuja jotka todennäköisesti toimii 10 kertaa paremmin kuin Microsoftin tekele News flash: ne levyt voi alustaa uudelleenkin
Vs: Uutta konetta kuvankäsittelyyn Mutta kun niitä työstettäviä kuvia on ulkoisilla kiintolevyillä niin kiinnostaa saako niitä Macintekeleellä auki.
Vs: Uutta konetta kuvankäsittelyyn Toivottavasti, toki vanha pöytäkone jää vielä muuhun käyttöön, joten joka tapauksessa joku konsti löytyy.
Vs: Uutta konetta kuvankäsittelyyn Pikkuhiljaa alkaa taas kallistumaan Winkukoneen puolelle, säästyneellä rahalla voi laittaa serveriä kehiin ja muuta tarpeellista.