Vs: Nude Shooter pepita -ruutulippis ja kamera ovat ihan jep. muuten aika huoleton meininki. hyvässä ja vähemmän siinä ...
Vs: Nude Shooter Ihan ok, mutta mallin jäykkyys jäytää kuvaa/kuvia. Kuvasta tulee mieleen pakonomainen pose, vapautuneisuus haussa. Meneppäs itse alasti seuraavan kerran kameran eteen ja anna mallin kuvata, opit sit ohjausta tahi et..
Vs: Nude Shooter Missäs muuten naisten iloiksi kaikki miespuoliset alastonmalli kuvat? (ex-emännän kysymys)
Vs: Nude Shooter Tää toka mukailee paremmin nimettyä aihetta ja on jotenkin vapautuneempi. Pidän tuosta kameran varjosta olalla, samoin lipan alta pilkistävästä kovasta katseesta.
Vs: Nude Shooter Valo on makuuni vähän turhan raaka. Johonkin tilanteeseen sellainen sopii, mutta ei ehkä tällaiseen henkilökuvaan.
Vs: Nude Shooter Kiitos. Tos katseessa ja hatun lipan varjossa menikin jonkun aikaa että sai ne kohilleen.
Vs: Nude Shooter Hain siinä semmosta tunnelmaa että tytöllä ei ole mitää muuta elämässä kun kamera. IKUISTETUT HETKET elokuvan innoittamia Ikuistetut hetket (2008) - IMDb
Vs: Nude Shooter Kiva kuulla kuvasi lähtökohta. Ehkä tuo ajatus minun mielestä jäi alastomuuden alle. Pakko kertoa tässä kohtaa tämäkin. Itse aina silloin tällöin otan jonkun ajatuksen näkymän tai mitä lie ja sitten toteutan sen ajatelman mukaisesti. Se on vaativaa mutta myös palkitsevaa. Ja metikköön menot on aina rankkoja itselle. "Pahoin pelkään" kuvasarjassani oli ajatuksena Psyko elokuva joka tuli myös jonkun osalta nähtyä. Onhan toimintani täällä aika psykoa kun nukkea kantelen, ainakin ystävieni mielestä, ja itse myös allekirjoitan sen ironian.
Vs: Nude Shooter "pahoin pelkään" sarjasta tuli hyvin psyko esiin. saan aika usein just jostain elokuvista näkyjä päähän, mut aika usein niitten tuominen ulos sillai että se näkyy/kertoo muille on haastavaa. mut eihän aina pidäkkään ymmärtää toisia.
Vs: Nude Shooter Kyllä meinaan laittaa "naisten iloksi". Ja stra:lle musta on kiva kun saat tehdä tutkielmaa sun mallin kanssa - ja kun kestät arvosteluakin.... Tykkään hatusta ja tykkään mallin tavasta olla ilmeetön