Vs: Kuutamokeikka Perhana kiva taas nähdä kuva, jossa on ideaa ja oivallusta. Minä ikäänkuin pidän tästä. Kiitos Papa Hyvä* Papanäyte *Ei positiivinen koska se ei ole hyvä asia .
Vs: Kuutamokeikka Oivalusta! Minusta kuvan oikea yläkulma on vedostettu aavistuksen liian tummaksi, vetäisi paremmin katsetta pensselöintiin jos pensselin suuntaan olisi hieman enemmän vaaleaa, siis sinne yläviistoon. Kulma toki tummaksi kuten nyt, mutta tuohon maalarin lähituntumaan sitä valoa lisää?
Vs: Kuutamokeikka Minua hiukan häiritsee tuo taivaan tummennus joka on osannut olla juuri talon profiilin mallinen. Noin puolen metrin päästä talon katosta alkaa kummasti tummenemaan. Vai näenkö minä vain näkyjä. Ku oliski ollu kuutamolla.
Vs: Kuutamokeikka Et näe näkyjä. Jos olisin tosi-ilmaisuun pyrkinyt en tummennuksia olisi tehnytkään. Sellainen satu eilen . papa
Vs: Kuutamokeikka Loistava otos. Nimi tukee kuvaa hyvin. Kuvankäsittely on siinä rajoilla et meneekö yli, mutta ei mene, lisää kuvaan dramtiikkaa sopivasti.
Vs: Kuutamokeikka Niinpä, voisi mennä taulusta tahi valokuvasta, mutta ei se silti tän kuvan tehoa laske, on sen verran hieno kuitenkin. Varsin dramttinen, kyllä.