Tässä perheelisenä oli tarkoitus olla ihan selvinpäin ja mennä huomenna kuvaa dokkari komuist. Mut ok muutama bisukka on lipsahtanut ja on tilattu jokunen lisää, muta tarkoitus on ottaa vaan sen verran että jaksaa mennä komu kuvaa kun ne rivis dallaa. Sauna on päällä ja .....
Vs: Kuis vappu menee ? Sataa olla että komut saa marssia ihan rauhassa huomenna? On se vappu vielä ensi vuonnakin?
Vs: Kuis vappu menee ? Heheh. Jarillako lipsahti katamiseksi vai? tässä itse kotosalla Lapparia kiskoen ja onnesta soikeena kun ei tartte lähteä riekkumaan pitkin kaupunkia yö myöhään \o/ Mut taidan loggautua KL:stä ulos, ettei tule ihan mahottomia juttuja kirjoteltua
Vs: Kuis vappu menee ? Voiko vitutukseen kuolla? Voi olla että toivotaan toivotaan ei mene ihan niin...
Vs: Kuis vappu menee ? Menee ihan kotona selvinpäin, kas näin! ei jaksa enää riehua. Mietin just päivällä, että opiskeluaikoina sammuin ekan kerran puolenpäivän aikoihin ensimmäisen kerran. Yöllä toisen kerran. Ei enää jaksa ja on aina iltatöitäkin. Ja joskus valvottavia öitä. Huomatkaa riimit, töitä, öitä. T Jukka
Vs: Kuis vappu menee ? Niin no, kyllähän pari kaljaa aina voi ottaa. niinhän tuo janottaa aamulla ei saa sanoa, päätä jomottaa krapulassa nenäänsä honottaa vaimo suutuksissa hohottaa yöllä poika herää kun tuttinsa kadottaa jne. huomatkaa riimit t jukka
Vs: Kuis vappu menee ? Aina löytyy niitä jotka ei ole mukana, ja juuri ne haluaa korottaa itsensä, mutta....
Vs: Kuis vappu menee ? Pyysin ystävälliseti että poistaisvat mun kuvat tuolta pelle saitilta. [QUOTE> [/quote][/QUOTE]
Vs: Kuis vappu menee ? [/quote][/QUOTE] ? Nyt kyllä tipahdin... vaikkakin koetan pysyä vauhdissa mukana. Mistä on kyse ?? Ja jos sinusta tuntuu siltä, niin voin poistaa tunnuksesi... helposti.
Vs: Kuis vappu menee ? Taisi olla lainaus toiselta foorumilta...räkänokat eivät ymmärrä omaa parastaan.
Vs: Kuis vappu menee ? [/QUOTE] Sori nyt meni sulla foorumit sekaisin, vaikka syy on varmaan mun, niiin harhakuvasra on kyse!!
Vs: Kuis vappu menee ? Siis... näitä juttuja lukiessa minusta alkaa tuntua, että joidenkin elämä on vielä oudompaa kuin minun.
Vs: Kuis vappu menee ? Sori kaikille jotka luuli että on kyse tästä foorumista... Tarkoitin harhakuvaa.