Vs: Beach Tämä on ehdottomasti paras näkemäni vähään aikaan. Malli on harvinaisen upea ja tuo tausta on kuin "rauhoittavaa" silmälle
Vs: Beach No kylläpäs ne mielipiteet vaihtelee. Minusta tämä on jotenkin todella tökerö. Ahdas ja turha.
Vs: Beach Ja mitkä selykset, huh huh... Poseeraus sopii varmasti juuri kuvattavaan kohteeseen koska antaa juuri sen reaktion mitä lähdetty hakemaankin. Valotus nappiin. Silti sen sun JDpyssymies oli parempi ja miksi mun mielestä niin... on se MV. Sopii jotenkin Lihaskimppu kuviin paremmin kun niissä on niitä juomuja ja varjoja mitä valolla kaivaa esiin.
Vs: Beach Heh.. mä jo ajattelin, että seuraavana tulee suorasta salamasta huutia... sillä sitä tässä on, 550EX suorasti täytteenä ;D
Vs: Beach Minulle tuli tuosta mallista mieleen takavuosina ainakin varmaan Turussa suositun turkulaisen poikaduon Neon 2 toinen solisti. Maskuliininen likka kuvassa, mitä pose vielä korostaa.
Vs: Beach Ei, ne kuvat lähti bittitaivaaseen, koska ne ei olleet alkuunkaan OK. <SIZE size="80"]Mutta näemmä sitä ei ois kukaan huomannut, jollen olisi huomauttanut ;D</SIZE> Se tätä kuvaa otettaessa olikin tarkoitus... sopivasti korostaa ko. puolta.
Vs: Beach Tässä se vaan kyllä toimi juuri korostavasti. oikeisiin paikkoihin...joten miksi antaa siitä huuuuutia... Turussahan "digataan kaikkea lokaalia", äijähän oli Uudestakaupungista vai liekö Kalannista.
Vs: Beach Sori kyllähään sen huomaa, en ois vaan sanonu jos et ois ite sanonu että se ei näemmä haittaa