Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Beach

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Tipe, 3 Helmikuu 2007.

Yritin etsiä, mutta en löytänyt... eli ei siis ilmeisesti ollut täällä aiemmin esillä.

1. Vs: Beach

Tämä on ehdottomasti paras näkemäni vähään aikaan. Malli on harvinaisen upea ja tuo tausta on kuin "rauhoittavaa" silmälle:)

2. Vs: Beach

No kylläpäs ne mielipiteet vaihtelee. Minusta tämä on jotenkin todella tökerö. Ahdas ja turha.

3. Vs: Beach

No on kyllä aikainen vaihtelu mielipiteissä:D

4. hiltunen

hiltunen Member

48
    0
    6
    Vs: Beach

Johan on hartiat muijalla :eek:

5. Vs: Beach

Jep, siin tuntee ittensä hivenen tasapaksuksi, kun tollasta kattelee  ;D

6. Vs: Beach

Ja mitkä selykset, huh huh...
    Poseeraus sopii varmasti juuri kuvattavaan kohteeseen koska antaa juuri sen reaktion
    mitä lähdetty hakemaankin. Valotus nappiin. Silti sen sun JDpyssymies oli parempi ja miksi
    mun mielestä niin... on se MV. Sopii jotenkin Lihaskimppu kuviin paremmin kun niissä on niitä
    juomuja ja varjoja mitä valolla kaivaa esiin.

7. Vs: Beach

Heh.. mä jo ajattelin, että seuraavana tulee suorasta salamasta huutia... sillä sitä tässä on, 550EX suorasti täytteenä  ;D

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

No, mä en ainakaan sen käytöstä tykkää. Onko versioo missä sitä ei olis käytetty?

9. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Minulle tuli tuosta mallista mieleen takavuosina ainakin varmaan Turussa suositun turkulaisen poikaduon Neon 2 toinen solisti. Maskuliininen likka kuvassa, mitä pose vielä korostaa.

10. Vs: Beach

Ei, ne kuvat lähti bittitaivaaseen, koska ne ei olleet alkuunkaan OK.

<SIZE size="80"]Mutta näemmä sitä ei ois kukaan huomannut, jollen olisi huomauttanut  ;D</SIZE>

Se tätä kuvaa otettaessa olikin tarkoitus... sopivasti korostaa ko. puolta.

11. Vs: Beach

Tässä se vaan kyllä toimi juuri korostavasti. oikeisiin paikkoihin...joten miksi antaa siitä huuuuutia...

Turussahan "digataan kaikkea lokaalia",  äijähän oli Uudestakaupungista vai liekö Kalannista.

12. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Sori kyllähään sen huomaa, en ois vaan sanonu jos et ois ite sanonu että se ei näemmä haittaa ;)