Vs: everything and nothing Nää on kyllä erikoisen hämärän outoja aina, olet kyllä tämän paikan erikoistyylisin kuvaaja. Oman tien kulkija, eikä siinä kaikki. Nämä kuvasi eivät olet tarjottimelta tarjottavaa vaan aina vaatii myös hieman pureskelua, hyvä kuva jälleen. Näistä sun kuvista puskee aina läpi yksi kaikkien aikojen parhaista leffoista 8mm.
Vs: everything and nothing Kommenttia ei pitäisi kommentoida, mutta en voinut olla omaa mielipidettä ilmaisemattakaan. Elokuvalla on kyllä puolensa, mutta vastenmielinen aihe ei tee vertauksessa oikeutta SBA:n kuville.
Vs: everything and nothing Olen katsonut kuvaa useasti ja minun mielestä kuva sattoi ihan ensiksi tuntua liian rajulta, koska meidän oppimamme siveys portit on sulkemassa sisäistä lempeyttämme. Yritin katsoa kuvaa myöhemmin täysin rajoittamatttomasti ja tunsin että kuva palauttaa minut pieneksi pojaksi ja äidin kainaloon. Kuinka turvallinen ja hyvä siellä olikaan olla. Kuvasta hehkuu myös sellainen fiilis. Näin eri tavoin näitä kuvia me luemme, tunnemme.
Vs: everything and nothing No olet oikeassa että aihe ei tee oikeutta, tarkoitan että kuvien sielunmaisema ja tyyli tuollaisena tummana ja hieman psyykkeeseen vaikuttavana. Itse elokuvahan on todella ahdistava mutta todella hyvä, ihmiseen vaikuttava josta jotkut heikot ei tykkää.