Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Uudet sivuni

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana vn, 19 Heinäkuu 2005.

  1. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    http://www.vesanopanen.net/
    Jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. Galleriat uusiksi, vanhoja kuvia on tosin paljon, joitain lisätty sinne tänne. Air-puoli sai täydennystä enemmän joten edes se kannattaa vilkaista jos on kiinnostusta yhtään.

    Vesku
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Eniten pidin noista lapsikuvista, hyviä muistokuvia. Puuro mässyttävä lapsi oli aika herttainen.

    Gallerian alku on aika tyrmäävä, hiukan agressiivinen se silmät siinä alussa.

    Myös kiinnittyi huomio että ilmeisesti lentoharrastus kiinnostaa? Eipä muuta kuin katsottu kuvat. :)
     
  3. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Kiitos. Kai niistä joku nyt on sentään hiukan parempi kuin pelkkä hyvä muistokuva? ;)
    Tosin.. Kun itse ottaa kuvat omista lapsista niin menee hiukan solmuun tuo objektiivinen ajattelumalli.
    Hyvä. =)
    Kiinnostaa. Vaikka en itse harrasta lentoilua niin kuvaan sitä kyllä mielelläni. Ja hyppääjät ovat mielissään kun joku on heistä kiinnostunut.. Mulle hyviä kohteita/malleja ja heille kuvia.

    Vesku
     
  4. Hienoja kuvia. Osa noista on tuttuja mutta noi laskuvarjokuvat ovat uusia tuttavuuksia. Hienoja kaikki kyllä. Nuo pilvimuodostelmat ovat aika erikoisen näköisiä. Galleriassa riittää tasoa ja monipuolisuutta.
     
  5. Hieno Galleria
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Aika tiukka aloitus etusivulla ;).

    Dysmelia kuvat ovat kyllä parasta A-luokkaa. Onko niitä käytetty missään julkaisuissa?
     
  7. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Jotain dysmelia-kuvia oli Pikselissä haastatteluni yhteydessä, sitten Invalidiliiton julkaisuissa on ollut joitain kuvia ja Redy Ry:n lehdessä myös.

    Kiitoksia kehuista. :)

    Vesku
     
  8. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Rehellistä ja paikoitellen rankkaakin settiä.