Melkein kaikki tekevät sellaisia, mitä olette itse itsellenne luvanneet? Minä rupean käymään nyt salilla koska minulla kuitenkin ON se kausikortti ja jos vain järjestäisin sitä aikaa niin sitäkin olisi sen verran että ehtisi käydä pari-kolme kertaa viikossa. Ja se olisi kyllä tarpeenkin. Mitenköhän klassinen lupaus tämäkin on?
Vs: Uudenvuodenlupaukset Melko klassinen. Koska minä olen läskissä kunnossa kuin syöttiläs-sika lupaan painaa 10 kiloa vähemmän toukokuun loppuun mennessä (siis 75kg). Ja vetää joka aamu vatsoja niin että toukokuussa mun mahalla voi pestä vaikka pikkupyykin.
Vs: Uudenvuodenlupaukset Perinteisin(ehkä) lopetan tupakanpolton. Kesällä noin 4kuukautta poltamatta ja siten se 1 nortti.. Neljän kuukauden hikoilu, kiroilu ja muu tuska aivan turhaa. Nyt mä sen teen perk.....
Vs: Uudenvuodenlupaukset Mä en oikeastaan lupaa mitään. Ne lupaukset mitä em. kirjoitusten perusteella vois plagioida on tultu tehtyä jo tuossa viime kesän loppupuolella. Voisin mä ehkä yhden jutun luvata.... yritän toteuttaa ainakin 2 niistä 4:stä kuvasta, joita olen sarjaksi suunnitellut tässä kohta 2v. Hööhööö... 'läski' ;D Nimim. 'ei enää neuvolassa punnittava'
Vs: Uudenvuodenlupaukset Ei voi pitää tipatonta tammikuuta, kun lähden 26 päivä Liverpooliin. Helmi-maalis-huhtikuun voiski sitten olla selvinpäin, ehkä toukokuunkin ja miks ei samantien syksyyn asti :-*
Vs: Uudenvuodenlupaukset Että tiedetään sitten, missä pikku-pikku-bikinit on kätevintä pesettää ennen kesäkautta.
Vs: Uudenvuodenlupaukset Mä en tee lupauksia. Päätin sen jo yli 10 sitten. Kaikille kuitenkin hyvää uutta vuotta
Vs: Uudenvuodenlupaukset Lopetin aikoinaan uutenavuona tupakanpolton -mikä tosin vaati kaksi uuttavuotta. Uusivuosi on hyvä tuollaiseen, koska on helppoa määrittää kauanko on sinnitellyt..mitä tosin en muista enää..mutta ainakin 19v ;-]
Vs: Uudenvuodenlupaukset Mä voisin yrittää luvata olla olematta niin vitun tyhmä koko ajan. Hävettää itteäkin..
Vs: Uudenvuodenlupaukset Kuvaan tästälähtien vain ja ainoastaan RAW kuvia. Huolimatta siirtoyhteyden hitaudesta ja muokkauksen "monimutkaisuudesta". No, ehkä vaelluksilla pitää kuvata jpeg-muodossa, tämä poikkeus sallittakoon.
Vs: Uudenvuodenlupaukset Minä apinoin Zephiä ja lupaan jumpata tänä vuonna, kun on ostettu liian iso pallo ja vatsatrimmerikin ja tuota... jotain muutakinko pitäis luvata? Öh, enpä lupaa enempää. Tai lupaan minä, lupaan opetella ensin ajamaan mopolla ennen kuin ostan sellaisen...
Vs: Uudenvuodenlupaukset Lupaan, tai ainakin pyrin parhaani mukaan, kirjoittamaan metadatatiedon kuviin heti kuvien koneelle siirtamisen yhteydessä.
Vs: Uudenvuodenlupaukset Tähän mennessä olen pystynyt pitämään lupaukseni. Nyt peräti kolmatta kertaa salille. Pyrin kyllä jatkamaan, aina käynnin jälkeen on ollut erityisen energinen olo ja olen jopa jaksanut jotain tehdä kun iltaisin tavallisesti olen melkein kuin zombie.
Vs: Uudenvuodenlupaukset Saattaa helpottaa myös siihen uniongelmaan.. Itsellä ainakin on aina helpottanut, pitäisikin varmaan taas alkaa jotain urheilun tapausta tekemään
Vs: Uudenvuodenlupaukset Tuota, mä en ole jumpannut vielä... Mut vuotta on vielä pitkästi edessä. Ennätän hyvin.