Vs: Uudenvuoden lupauksia vuodelle2012 Lupaan varovaisesti aloitella opettelemaan itselleni nauramista. Onks kellään kokemusta - miten kannattaisi aloittaa, sattuuko se ?
Vs: Uudenvuoden lupauksia vuodelle2012 Olen kuullut tai lukenut, että joku olisi joskus onnistunut - legendaa taitaa olla ...
Vs: Uudenvuoden lupauksia vuodelle2012 Kannattaa ensin opetella antamaani itselleen anteeksi. Hyväksyä se, että tekee erehdyksiä ja hyväksyä myös muut erehtyväisiksi. Vähitellen ruuvi itseään kohtaan löystyy ja alkaa vähitellen nauramaan itselleenkin. Siinä sattuu eniten se, että monesti toteaa toimivansa kuitenkin useamman kerran sillä vanhalla käyttäytymismallilla. T Jukka
Vs: Uudenvuoden lupauksia vuodelle2012 En kyllä muista miiloin viimeksi olisin koittanut jonkun uuden vuoden lupauksen tehdä, mutta tehdään poikkeus. -Lupaan vähentää kuvien postausta tänne. -Koitan opetella syömään terveellisemmin, vihreetä siis. -Koitan pudottaa painoa. -Niin ja rouva puhuu että mites jos se tupakka jäis pois, tosin se on mun ainoa niistä isoista paheista. Alkoholia kun nautin humalatarkoituksessa vain kerran tai kaksi vuodessa, tosin joskus iltaisin otan pullon ykköstä ja chilipähkinöitä( onkohan noi chilipähkinät sitten se mun yks paheista).
Vs: Uudenvuoden lupauksia vuodelle2012 Moni harkkaa, on aika paljon muokattuja lupauksia tässäkin säikeessä ;-}
Vs: Uudenvuoden lupauksia vuodelle2012 Jätä noi kaljat, chipsit ja pähkinät pois. laihdut kilon viikossa... Tänään on muuten vuoden viimeinen päivä, huomenna se alkaa...!
Vs: Uudenvuoden lupauksia vuodelle2012 Kummanko meidän pitäisi jättää noi sipsit kaljat ja pähkinät? Mitenkä tää liittyy kameralaukuttomaan tammikuuhun? Mä en voi aina käsittää mistä ihmiset saa näitä näkemyksiään.
Vs: Uudenvuoden lupauksia vuodelle2012 Kaks noista perjaatteessa jo menny, olen huutanetistä huutamassa Olympyksen järkkäri pakettia ja askin ostin heti aamusta. Olutta en ole juonu paitsi yhden mikä jäi eilisestä mut sitä ei lasketa.
Vs: Uudenvuoden lupauksia vuodelle2012 Viime vuonna lupasin laihdutella ja nyt Daruma mulkoilee yhdellä silmällään hyllyltä... Tiiä mitä sitä enää uskaltais luvata. Vaikka tuo painopuoli on nyt hoidettava takas raiteilleen. Jospa lupaan lisäksi kuvata kohtalaisen ahkerasti ja etsiä työtä ahkerasti.