Myydään kaksoiskappaleita ym: Myyty - Zuiko 135 f 3,5 linssit ja yleisilme hyvä. Takatulppa alkuperinen, etusuojaa ei ole. Pehmeässä pussissa, ei Olympuksen € 60,- Myyty - Mattalasi 1 - 13 alkuperäispakkauksessa. € 10,- Myyty - Mattalasi 1 - 8 pieni naarmu!! alkuperäispakkauksessa. € 3 ,- Myyty - Mattalasi 1 - 4 pieni naarmu!! alkuperäispakkauksessa. € 3,- Myyty - Telejatke Kenko 2x OP Teleplus MC7 linssit ja yleisilme hyvä. € 30,- Tee se itse miehille / varaosiksi: - Zuiko 35 - 70 mm f 4. Linssit hyvät. Tarkennusrengas väljä / löysä puuttuu varmaan jokunen ruuvi... Suodatinkierteesä pieni lommo. Mukaan ei alkuperäinen takatulppa ja kuminen Olympus vastavalosuoja. € 15,- - Vivitar OM 75 - 205 mm f 3,8. Linssipinnat näyttävät hyvältä. Jumittunut suurimmalle aukolle € 10,- Nämä kaksi viimeistä ovat tulleet minulle muun kaupan yhteydessä. En ole itse kokeillut niitä. Siis ei edes "perävalotakuuta"! Nouto Inkoosta tai ostajan kustannuksella postin välityksellä vaikka syrjäiseen Helsinkiin.