Hei. Tämmöstä kysyisin et mikä olisi sopiva ohjelma yrityksen mainoksen tekoon? Siis joku muun kuin Windovsin Word. Ohjelman pitäisi olla ilmainen ja pitäisi saada tallennettua eritiedostomuotoihin.
Vs: Sopiva ohjelma mainoksen tekoon? minkälaista mainosta tarkoitat? Siis miten sitä on tarkoitus jakaa/esittää. PDF ? paperijulkaisu?,nettiesite? ilmoitus? .... ? Kuvia tekstiä tuotteita?
Vs: Sopiva ohjelma mainoksen tekoon? Se olis tavallaan pdf netissä yhden sivun mainos missä olisi pari kuvaa ja tekstiä. Paperijulkaisua en juuri nyt voi tehdä koska tuosta monitoimi laitteesta musteet lopussa.
Vs: Sopiva ohjelma mainoksen tekoon? Sinullahan lienee Photoshop käytössä. Sillähän se hoituu, tallennusvaihtoehtona on mm. pdf.
Vs: Sopiva ohjelma mainoksen tekoon? Pdf aukaiseen omalle koneelle pdf-lukuohjelman ja sivulla on siis linkki lataukseen. Siis jos tarkoitus on katsella mainosta suoraan netissä = klikkaukset minimiin, eli silloin kyseessä olisi nettisivu jolla on "kuva" mainoksesta teksteineen, kuvineen toimintoineen. Gimp on yksi ilmaisohjelma jolla voi koota/käsitellä kuvia ja tekstejä.... asemoida.... Melko vaikea kuitenkin - onko sinulla joku photoshop tai muu kuvankäsittelyohjelma jossa on tekstitoiminto ja pystyt määrittelemään esim taustan koon ?
Vs: Sopiva ohjelma mainoksen tekoon? Photoshop on. Ajattelin et tekee sekä PDF että jpg muotoon koska esim naamakirja ei hyväksy PDF tiedostoa.
Vs: Sopiva ohjelma mainoksen tekoon? hyväksyyhän naamakirja minkä tahansa linkin... pdf vain on aina linkki joka aukenee omalla koneella jos on siihen sopiva lukuohjelma. Jpg taas on kuvatiedosto. Mutta jpg lienee paras.
Vs: Sopiva ohjelma mainoksen tekoon? Kylmää sen tien et jpg on kuvatiedosto,mun akilleen kantapää on juurikin markkinointi.
Vs: Sopiva ohjelma mainoksen tekoon? Useimmilla selaimilla pdf näkyy tavallisena nettisivuna. Joskus muinoin pdf aukeni omalla koneella olevaan Acrobat Readeriimn tms. apuohjelmaan, mutta jos selain ei ole museoviraston listoilla, niin tilanne on nykyisin toinen.
Vs: Sopiva ohjelma mainoksen tekoon? No sittenhän asia on parempi. Mulla onkin selaimen viimeisin päivitys museoviraston sivuilta viime keväältä joten harkitsen siis päivittämistä
Vs: Sopiva ohjelma mainoksen tekoon? Scribus on mainio ilmainen taitto-ohjelma, jolla tekee kirjankin helposti ja tuottaa juurikin pdf-tiedostoja. Tekee mainoiksen varsin helposti, millaisen vaan. Yhden kirjan olen tuolla taittanut ja kelvollisesti se toimi, ainakin lopputulos oli sellainen kun haluttiin, eikä painotalollakaan ollut huomauttamista. Scribus 1.4.6 released – Scribus
Vs: Sopiva ohjelma mainoksen tekoon? Kiitos linkistä.Latasin sen,haluisin tehä vähän samantyyppisen kun pizzamainokset.
Vs: Sopiva ohjelma mainoksen tekoon? Mää olen pohtinu et teen videomainoksen myös blogiini ja facebookiin,pohdin vaan et jonkun moinen käsis varmaan pitäs tehdä.