Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Sumua

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana mohikaani, 9 Marraskuu 2010.

1. mohikaani

mohikaani Active Member

1 681
    2
    38
    -

2. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Vs: Sumua

Oikein nätti.

Harmittaa, jonkin verran, noi jotkin tummat täplät/laikut, kun niitä ei voi oikein ujuttaa mielestäni taiteellisen näkemyksen piikkiin. Mut - toisaalta - sumu aiheuttaa ihme ilmiöitä optisiin valotuskokeisiin - olen huomannut (tulee joskus ihmeellisiä/odottamattomiakin läikkiä ja heijastuksia jms.).

Kaunis, rauhaisa sommitelma ja romanttisen ihana tunnelma -kuitenkin- päaasiallisesti...
    - E

Edit : Typo.

3. Jsaasta

Jsaasta Ylläpidon jäsen

1 714
    60
    48

Ei mitään liian häiritsevää näy.. kannattaisi ehkä näyttö putsata..

Ihan kiva kuva kuitenkin..

4. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Mulla näyttää vielä samainen näytön lika olevan liikuteltavissa hiirellä.

Mut joo. Kuva on oikein nätti mutta kuten Est manitsi, täplät ei täysin aukene.
    <SIZE size="1"](Sadepisaroita uv-suotimessa?)</SIZE>

5. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Öögalekurille (silmälääkärille) - mars !

Näyttöni on puhdas ja olen oikeassa.

Olen aina oikeassa.
    T Erska

6. mohikaani

mohikaani Active Member

1 681
    2
    38

Kyllä nuo täplät ovat olemassa kuvassa ja ovat peräisin ihan tuolta maisemasta. Tuo kuva on otettu todellisessa hernerokkasumussa ja täplät on sit niitä herneitä. =) Tuo "sumu" on osittain peräisin lumitykeistä ja tuollainen 15 asteen pakkanen ja kosteus teki sumusta erittäin sakeaa ja seassa oli reippaasti myös lunta. Juuri tuo teki kuvasta itselleni erityisen ja olen otettu, että joku huomasi tuon sumun "erikoisuuden". Itse en vastaavaa ole koskaan aiemin onnistunut ikuistamaan. Tilanne itsessään oli erittäin nopea, kun rinnakkaisruutu, jonka otin muutama sekuntti myöhemmin korjaten vähän rajausta on jo huti kun aurinko on kadonnut jo miltei täysin näkyvistä.
    Kiitoksia kaikille kommenteista.