Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Usko

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana fangio, 11 Elokuu 2005.

    Jaahas, taisi tulla myöhästymisenkka ja samalla haaste, johon olen aikeissa yrittää vastata, on jo kadonnyt bittiavaruuteen.

    No, muistelen, että Kostaja haastoi minut joskus noin pari viikkoa sitten aiheesta usko. Tässä tätä nyt sitten jo pukkaa.
     
  1. aijai, jos haaste on myöhästynyt niinkin pahasti että ei löydy enää listoilta, kuva ei enää sovi tänne alueelle.

    Heitin muiden kuvien sekaan.
     
  2. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Toivois toista toteutusta. Idea, herkkyys ja käsien asento on todella hieno, mutta ne pitäis saada vähän paremmin esiin.
     
  3. Jaa. Sikäli outoa, että en kyllä ikinä tämmöistä postaisi, ellei olisi kysymys haasteesta.

    No, ehkäpä on parempi, että minä toistaiseksi luovun haasteilusta.
     
  4. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Varsin erikoinen tuo tausta ja sitten etualan kädet. Hiukan mietityttää. Ja se on hyvä.
     
  5. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Hätäisimmät -kuten minä- kuvittelevat tuosta valoilmiöstä kondomin tai enkelin. Ehkä pitäisi nukkua univelat pois.. Ideaa kuvassa on, mutta ei iske kybällä.
     
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    ..mä ajattelin sen blondiksi. o_O
     
  7. Minä annan kunnolla rispektiä sen vuoksi ettet heittänyt haastetta romukoppaan kiireiden vuoksi vaan pidit lupauksesi ja toteutit haasteen! Hyvä! Kuvan aihen on hankala, myönnän. Toteutus on mielestäni varsin ok, hyvä yritys hakea omaperäistä näkökulmaa ja siitä plussat, hyvä suoritus!
     
  8. Ai että Usko. Mutta missäs on Onni, toivo ja Armas? Kuva sinänsä triviaalista tulkinnastaan erillään on mielestäni ihan mielenkiintoinen.
     
  9. Kiitos.

    Ei mulla sinänsä akuuttia kiirettä ole koko ajan ollut. On vaan niin, että on tullut kuvatuksi vähän liikaa ja koneella on koko ajan ihan liikaa kuvia odottamassa jälkikäsittelyä. Musakuviinkin on jonossa vaikka mitä. Täytyisi osata pitää kuvaaminen sellaisena, että se olisi hauskaa.

    Otin kuvan lähes viikko sitten, mutta ennenkuin se löytyi tuolta massasta...

    Kuva on näköjään herättänyt mielipiteita suuntaan jos toiseen, eli vaikuttaa sikäli onnistuneelta. Eivätkö kaikki usko-asiat herätä mielipide-eroja?

    Kuka muuten kertoo, mitä kuvassa on kuvattu?
     
  10. musta tuntuu, että tää on keikkakuva..
     
  11. Joo, mutta silti se kuvastaa jotakin otsikkoon liittyvää
     
  12. oisko tarja turunen ottanut toisenlaisen hahmon tuhon kuvaan!? :) ...villi veikkaus..
     
  13. Aika hyvin. Se on juuri se.

    Kuva on siis Ankkarockista Nightwishin keikalta. Käsien omistajia en tiedä, heillä vain oli kädet noin. Ajattelin, että otan semmoisen perinteisen hevisormimerkin, mutta tykkäsinkin tästä enemmän. Ja enkelinä on siis just Tarja.

    "I wish I had an angel..."
     
  14. Oho, meikähän on melko meedio..:D
     
  15. Mahe

    Mahe Member

    454
    3
    18
    No nyt vasta huomasin tuon enkelijutun, ei oikeen auennut pakanalle tämä :)