Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

opparihehkutusta

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Vita, 9 Elokuu 2005.

1. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    tämä VAATII oman threadin..

lähetin juuri opinnäytetyöni ohjaavalle opettajalle ja opponentille. saattaa tulla vielä pilkunviilauksien kanssa takas, mutta nyt se on kuitenkin VALMIS! mä pääsen siitä eroon ihan just kohta pian heti kun saan vain pidettyä esitysseminaarin ja suoritettua kypsyysnäytteen..

oon ihan HHJJ ja häpi [​IMG]

2. Jones

Jones

429
    0
    0
    Oli sitte ihan pakko hehkutella ? Itellä on koko projekti jämähtäny täysin. Jos joskus 2017 valmistuis... :(

3. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Mikäs vitasta sitten tulee?

4. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    musta tulee kirjastontäti :) tarkemmin kirjasto- ja tietopalvelualan tradenomi.

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Aijjoo niit jotka aina niit pieniä poekia tai tyttöjä siel tietsikan ääreltä ajaa pois kun ne kultakalas pyörii.. o_O

..et itse pääsis sinne pyörimään plop. =)

6. Joko on "Nutturanteko, pitkä oppimäärä" on suoritettu hyväksyttävästi?

Eivaan. Onneksi olkoon! Taidan olla Jonesin kanssa samoilla linjoilla tuon valmistumisen suhteen

7. Onnittelut, sitähän ollaan lähes neiti näpsä =)

Mä vietin lomaa tuossa töiden välissä 4 vuotta opiskellen, enkä varmaan koskaan valmistu.
    Into on opintojen jatkamiseen lähes 0, sillä mitä sitä itseänsä tyhmemmäksi ja huonommalle palkalle lukee =)

(tosin kaippa nuo ois suoritettava loppuun, niin pääsis päivätöihin takasi)

8. Hieno Vita.

Oman gradun hyväksymisestä tulee kohta kuluneeksi jo 10 vuotta...

9. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    @)->--

Valmistumiskuvia odotellaan jo ;)

10. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    loppuseminaari oli tänään, viimeset tuunaukset tehty ja koko paska odottaa enää pääsyä kansiin. vähän mä olen häpi :)

kypsäri perjantaina enää kummittelee, mutta tuskimpa sen kanssa tulee enää ongelmia.

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Eikö ne tradenomeja opetakaan kirjottamaan ;-)?

12. Ja kirjastontäti vieläpä...

13. ...aika ihkusti

14. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    ei, kirjottamaan opetetaan jo peruskoulussa :F

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No sanotaan, että se taito taitaa tuolla koulussa unohtua ;-)

16. Onnittelut ! Nyt ei sitten tarvi kysyä MIKÄ SUSTA ISONA TULEE ? Täähän pitää aina muistaa kysyä oli ikä sitten vuotta O tai Z ! ! Ei oppi ojaankaada vanha kanansapa sanoo!
    Ps. Mun systeri on ollu jo 31½ vuatta ainaskin kirjastotäti eikä sillä oo viäkää sitä kuulusaa nutturaa?

17. Miksei

18. Anonymous

Anonymous Guest

Miten musta tuntuu, että kirjastoihmiset on nykyään suurimmalta osin jotain gootteja. Ne juo takahuoneessa verta ja jos kirjat on myöhässä, on ne jo tarttumassa miekkaan, mumisten jotain outoa, joka muistuttaa latinaa. Kirjaston koneiden selainten kotisivuiksi on asetettu Satyriconin sivut.

Mustilla pitkillä kynsillä on tietysti helppo selailla kirjojen sivuja ja gootit on jo valmiiksi kalpeita, joten kai ne vaatii pääsykokeissa jonkinasteista goottihenkisyyttä.

19. Tuleeks Vitast sit isona koottitäti nutturalla