TERVE !!! Laitan tähän uuteen ketjuuni kuvia urheilullisista suorituksista. Olen kuvannut urheilua hyvin vähän -verrattuna muihin aiheisiin. Jonkin verran kuitenkin. - Est ----------------------------------------------------- Tässä ekassa kuvasarjassa on opetuksena se, kuinka elämässä kannattaa joskus ottaa reiluhko varaslähtö. - Varaslähtömukula nimittäin voitti rehdit kilvoittelukumppaninsa aivan ylivoimaisesti ja sai kovasti kehuja
Vs: Urheita asioita Niinhän ne kaikki väittää - etten mä mitään valokuvia edes ota. Taisin lopettaa noin 16 vuotiaana sellaisten kuvien ottamisen, mistä täällä aivan vitusti tykätään. - Kyllästyin. Älykkäät ihmiset -katsos- kyllästyvät tylsään helposti ja nopeasti. Jos on pienet aivot ei tylsyys juuri häiritse -voi tuntua jopa kivan turvalliselta ja söpön vaarattomalta. Järkätkää mulle oikein kimpassa vaikkas sellainen BANAAAAAANI - jos ei tekeleeni teille kelpaa. Pitäkää vaikka tekosivistynyt miitti ja lipittäkää kohtuudella vinkkujanne ja olkkujanne. Ja suunnitelkaa oikein lynkkausta .. HAHA ! Paskat teidän tykkäämisistä. NATSIT ja Moi moi - harmaat puristit Nyhjääjät. - Erska-Setä edit: MÄ editoin tossa vähän editkaks: Rauhaa ja Rakkautta hahaha
Vs: Urheita asioita Vaikka minä täällä olen se toivottomin tapaus (Hirveä määrä täysiä räpsyjä ja joka paikassa turpa auki vaikken mitään tiedäkkään) niin sen vaan sanon että olisi sinun pitänyt editoida vielä vähän lisää: EN pidä yleistämisestäsi, on täällä paljon hienoa kuvaa, ystävällisin terv. Higg
Vs: Urheita asioita Enkeli. Anteeksi. Mutta - en koskaan tule sinulta kyselemään kuinka elämääni elelen. Mä olen hirveitä kokenut kovan elämän elänyt reppana - sellaisesta ei sulla ole mitään hajuakaan, epäilen. Liihoittele sinä, rakas enkelini, vain niiden pinkkien pilviesi udussa. Ja keräile lisää symppispalkintoja seurapiireiltä Kaikkea hyvää - mut eihän enää tota tekopyhää skeidaa, pliis ? Pystyt parempaankin ? Äläkä yksinkertaista sanomisiani - yritä hieman enemmän ajatella. - ensin se hieman sattuu sitten se siitä kehittyy ... Hejdå, kille jeesus. - Erska -Editoin
Vs: Urheita asioita Erska hei, ei kaikki täällä ole sua vastaan ja osalla on ihan hienoja kuviakin, olet joskus jopa itsekin kehunut niitä. Vedä nyt syvään henkeä ja rauhoitu vähän, jookostee? Jos joku / jokin tökkii pahemman kerran, ei sitä kiukkua kuitenkaan pitäisi purkaa koko yhteisöön. Kuvasarja on hauska, ehkä kuitenkin turhan pitkä. Tuosta olisi minun mielestäni voinut jättää pari kuvaa välistä pois ilman että tarina olisi siitä mitenkään kärsinyt.
Vs: Urheita asioita Paljon tossa tapahtuu jos noita kuvia tarkemmin kattoo. Mulla on omista tenavista sellaisia kuvia joita emäntä ei ymmärrä, ja mitä siitä mitä muut sanoo. *räps, *räps.
Vs: Urheita asioita Valmiit, paikoillanne, melkeen paikoillanne, kohtapuolin paikoillanne... HEP. Viimeisessä kuvassa pyyhältää Teboilin sponsoroima varma voittaja. Äiteet kannnustaa lähtöviivoilla ja kohta maalissa, ihan hellyyttävä tutustuminen kilpailuyhteiskuntaan, etten sanoisi Stainermainen? Ihan mukava setti.
Vs: Urheita asioita Voi ei, yks meni nurin. D8 Tuli kauhee fiilis sen puolesta 8< Muuten hyvät kuvat ja mielenkiintonen idea 8)
Vs: Urheita asioita Ei kannatakaan... lisää vaan huumoria ja positiivista asennetta tähän nettihommaan, kyl se sit aukee ;-).
Vs: Urheita asioita Eipä tullut aikaisemmin huomattuakaan. Tarkemmin kun katsoo, niin ihan kuin kaatujan äidillä(?) olisi näpit pelissä... Tästä sarjasta uupuu loppukuvat. Muuten hyvä. p.s. Joskus kun oma lapsi oli juuri oppinut kävelemään, kuvasin powershot A10:llä mv-sarjaa. Yhdistin kuvat flashillä. Tuli ihan "kiva" pätkä.