Kuka on kameralaukun huonoin kuvaaja? Kenen kuva-aiheet tai kuvatyyli aina ärsyttää sinua? Jos haluat voit myös kirjoittaa perustelut valinnastasi tai muuten vain antaa murskakritiikkiä valitsemasi valokuvaajan tuotannosta. EDIT: Äänestys liittyy ketjuun : http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,70041.0.html
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys Valinta ei ollut vaikea, ylivoimaisesti surkein on "Dr", koska maximissaan 5% tuotannosta on edes kohtuulista tasoa. Joten tilastollisesti voi päätellä että, valokuvaa muistuttavat on silkaa tuuria. Lisäksi aiheet haukotuttaa, kuvaa sieltä missä aita on matalin, lokkeja ja muita samoja kohteita. Halit Jari
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys Onneksi sinä tiesit että olet kiistämätön ennakkosuosikki ja armollisesti teit kisan hieman mielenkiintoisemmaksi osallistumatta.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys Onpas asiaton kommetti, eikö pelin henki ole selvä? Pusit Jari
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys Jukkis on taatusti äänestänyt itseään. Niin ei saa tehdä edes itsesäälin puuskassa.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys Jaa olen saannut ääniä. Mahtavaa vaikka hyvät ystävät ei mua äänestä. Onko tässä karsinta kierroskin vielä? Kuinka kauan on äänestysaikaa? Mä en ole vielä antanut ääntäni joten meinaan taktikoida.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys Minäkin äänestin itseäni, eikös se nyt ole hiukan kuin oletuksena kaikissa vaaleissa? Säälittäväksi asia saattaa mennä vasta siinä vaiheessa, kun äänet on laskettu.... -p-
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys Tämä on siitä hyvä gallup, että lopputulos lienee totuudenmukainen. Kaikki voivat äänestää nimettömänä, joten äänet menevät rehellisesti. T Jukka
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys Totuudenmukaisempi tulos tulisi jos voisi äänestää useampaa. Mulla ei ainakaan ole ylivoimaista suosikkia mutta muutama äänestyskelpoinen näkyy.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys 35 / 14560 jäsentä äänestänyt... saisko tätä etusivun äänestykset/salailu/kuuminta-just-nyt kohtaan? Ajattelin mahdollisuutta 10% äänestysaktiivisuuteen mutta realismia taitaa ollakin 1% ,)
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys Tiukka kisa sijasta 13. Toivottavasti ei tarvita onnetontatarta. -p-
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys On teistä vaikea valita. katsotaan nyt aika loppuun, jospas tulis jotain äänestettyä.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys Minulla on sen verran itsekunnioitusta vielä tallella, että äänestin itseäni. En äänestäisi sellaista politiikkoakaan, joka ei uskoisi itseensä ja äänestäisi itseä. kapa
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys Täytynee pikku hiljaa jo rueta kasailemaan kamerat+tarvikkeet mustiin jätesäkkeihin ja toimittaa ne riikinnevalle jätteiden käsittelyyn.. Seuraavaksi alan harrastamaan kai postimerkkien keräilyä ;D
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys Sulla on kyllä aika rankka kannattajajoukko ,D Suuttuneet ja mielensäpahoittaneet ovat vasta äänestäneet. Otanta on vielä niin pieni etten alkaisi toimenpiteisiin ihan vielä.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys Mä laitoin jo tänään kaikki studiokamat myyntiin, ostakaa pois. Jos ne menee, laitan kameroitakin. T Jukka