niin tää välttis ei tuu oikeeseen paikkaan. voipi olla, että kuulus tonne yleistä keskustelua-palstalle, mutta menköön. Nykyään on noita kuvausvempeleitä tungettu noihin puhe-elimiin. ite ostin tossa muutama kuukausi sitten ericssonin w800i:n. tossa mallissa on 2 megapikselin kamera, ja kaikki muutkin pelit sun rensselit. tässä nyt sitä oon testaillu, ja oon kyllä positiivisesti yllättyny noista kuvista. tais olla, että pikseli-lehtikin testaili noita kännyköitä, ilmeisesti tosin vaan nokiaa. niillä tais olla sen numeron kansikuva otettu kamerakännykällä. niin siis poittina oli, että laitan muutaman kuvan mitä oon tässä nappaillu, niin voitte sitten olla samaa mieltä tai eri mieltä niiden laadusta. kuvia oon muokannu, mutta niin muokkaan normikamerallaki otettuja kuvia, että ovat siten samalla viivalla. tähän viimeseen en oikeestaan kajonnu just yhtään. mitä nyt vähän unsharp maskilla vetelin tämmösiä oGGo ps. heittäkää tämä täältä muualle, jos tunnette tarvetta...
Mikäs känny muuten käytössä? Pitäiskö veivata omia N90:llä otettuja kuvia kanssa jossain vaiheessa näytille... Ekassa on muuten hyvät sävyt!
Ei tietysti mulle kuulu, enkä oGGoa tunne, mutta veikkaisin Ericsson w800i:tä... Joopa, kyllähän nykyisillä kame..., eiku puhelimilla saa aika hyvänlaatuisia kuvia. Kätevä joskus töissä, tms. Ihan äfäf kamaa.
Ihan ookoo. Minustakin on ihan kivaa ottaa kamerakännykällä kuvia, vaikka niiden laatu nyt on mitä on. Otan muunkinlaisilla kameroilla kuvia niin miksei sitten kännykällä. Jos haluaa kaverille laittaa kuvaviestin niin en missään tapauksessa ikinä aio käyttää jonkun muun ottamia kuvia. Miksei niitä voi netissä näytellä vähän isompinakin ja koska laatu on kameroihin verrattuna vielä surkea niin miksei voisi vähän parannella kuvankäsittelyssä. Kuvissa olevat ihmiset suhtautuvat puhelinkuvaukseen huomattavasti luontevammin kuin oikeeseen kameraan, olen ainakin huomannut. Ei tapahdu ollenkaan sitä normaalia jäykistymistä. (Jaa niin, tässä voisi korostaa että oma avatarinikin on kuvattu itse Motorolan kamerakännykällä!)