Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Up the Hill ja pari bonusta

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukka75, 3 Lokakuu 2013.

1. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38
    Ei oikein tuo maaseudun matkailu ottanut tuulta purjeisiin, joten vedetään perinteisellä.

2. Jari Leskinen

Jari Leskinen Active Member

1 509
    0
    36
    Vs: Up the Hill ja pari bonusta

Ihan jees poks, pystykuvat tuntuu vähän ehkä ahtailta? mutta tykkään tosi paljon kun on käytetty
    kapeaa terävyysaluetta, itsekin olen yrittänyt nykyään opetella kuvaamaan aukko levällään.
    Kakkoskuva on suosikkini.

Jari

3. markku55

markku55 Active Member

Joo, paitsi että juuri se kakkoskuva on aivan liian hailukka.

4. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Toka vika on ihan kohtuulinen, muista en pidä, se muoto se muoto.

5. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38

Syy ja seuraus tuohon kakkoseen ( ja kolmosen fisukuvaan), on otettu ja käsitelty eri päivänä kuin nämä muut. Se on parin päivän takaa kun oli hieman pilvistä ja seen seurauksena käsittelykin on sitten hieman hailakkaa, siihen on laitettu käsittelyssä ripaus "mustetta" mukaan. Mutta itse tykkään siitä kovasti, muut taas on kuvanotto päivältä kun oli mitä ihanin ja kaunein syyspäivä.

Mitä ahtauteen tulee niin se on osa minun oppimisprojektiani, syys siihen oppimiseen löytyy tuosta 85/1,8 putkesta. Olen koittanut pärjätä kaupungilla sillä ja ilman putken vaihtoa, eli ei rajauksia ja sommitelut paikan päällä.

Olen itse koneella huomannut oman edistymiseni siltä osin, eli ei enää tarvitse paljon rajailla kuin jotain pientä minkä ehkä jo paikan päällä tietää. Eli onhan tuo 85mm aikas haasteellinen kaupungissa mutta, ilman haasteita ei olisi kivaa.

Kunhan tämä jossain vaiheessa antaa jotain tännekkin päin kuin pelkästään haasteen, eli jos jotain oppisi :)

Joo joo, vittu taas meni selittelyksi ja tiedetään että ei se paska muutu konvehdiksi selittelemällä ( sarkasmia).

T:Jukka

6. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Oikein mainioitahan nuo, paitsi Sibeliusbulevardin vinous "häiritsee".

7. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Valon ja taivaan puolesta eivät mitenkään otollisimmat mahdolliset olosuhteet valokuvaukselle.
    Olet kuitenkin selvästi miettinyt, mitä asioita haluat valokuvalla nostaa esiin, hyvin saanut tarinaa kuviin ja esität (ilmeisesti Porvoon) hienoista kaduista uusia näkökulmia.
    TJukka

8. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38
  9. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113

Kolmonen jostain syystä on paras ja mieleeni,erikoisuuden vuoksi.Kakkonen lähinnä bokeh testi.Muut peruskuvaa lähinnä.