Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Nue

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Zephania, 12 Joulukuu 2006.

Marine.

1. kb

kb

2 235
    0
    0
    Vs: Nu

Minulle joskus on kerrottu, että sana "nu" on kiinaa (siis noin lausuttuna), ja tarkoittaa suurin piirtein sitä, että "en voi vastata kysymykseesi, sillä se perustuu vääriin olettamuksiin" (esimerkki tällaisesta kysmyksestä saattaisi olla "Joko olet lopettanut vaimosi hakkaamisen?").

<SIZE size="40"]Minulle on myös joskus kerrottu, että sana "nu" on ruotsia (siis noin kirjoitettuna) ja tarkoittaa suurin piirtein sanaa "nyt".</SIZE>

Kuva on hieno ja kohde kuvauksellinen. Tämmöisistä luonnonvalopotreteista tykkään henk. koht. huomattavan paljon (vaikka suuresti en osaa analysida, nautinpa vain :)). Ehkä muuten ottaisin taiteellisia vapauksia ja shoppaisin tummaksi tuon pienen vaalean kohdan leuan alla, hiusten ja kurkun välillä. En tiedä miksi se minua kokonaisuudessa häiritsee, sattuipa vaan silmään sekin.

2. Vs: Nu

"Nu" on myös ranskaa ja tarkoittaa alastonta. ;)
    Huomasinpas että feminiini on "Nue", vaihdetaan kieliopillisesti oikeaksi tuo nimi.

3. kb

kb

2 235
    0
    0
    Vs: Nu

Kiitti vaan, nyt tuolta mun pseudoviisaalta kommentilta putosi pohja pois ;)

4. Vs: Nue

Ei tätä osaa kommentoida,ihailla vain *<COLOR color="pink"]ihailee</COLOR>*.

5. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Vs: Nue

Mukavan kylmät sävyt..

6. jimi-

jimi-

918
    0
    0
    Vs: Nue

Häiritsee tuo rajaus hieman. Enemmän tilaa katseen suuntaa niin olisi minun makuun. Pidän värimaailmasta.

7. Vs: Nue

kuva on kaunis ja malli kans.
    kaunis valo myös on.
    rajausta vähän pohdin, nyt on hieman ahdas.
    ehkä vaaka ja lisää tilaa katseen suuntaan ?