Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Unissakävelijä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Papu, 21 Syyskuu 2005.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Koska Teemu ei o vielä mua pihalle heittänyt niin kommentoin.

Mahtavan uhkaava. On kyllä painajaisuni...

(hieno sumu ulkona ja minä töis, sikamaista!)

2. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    No enhän minä sinua pihalle ollut edes heittämässä ;)
    Eli kommentoi ihan vapaasti.

3. Tsop tsop eipäs nyt kiukutella

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kiukutella? Kuka? No joo, myönnän, mua kiukuttaa tää toimistossa istuminen ja isot ikkunat joista nään tuon hienon sumun. Mä ja Linu tahdotaan ulos!

5. Ite himassa Lenzussa, joten tee vaan työsi ja nauti terveestä elämästä. Mielummin voisivat katkoa vaika käden mutta että Lenzu

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No mieluummin lenzu ku käsi katki. Hyvänen aika sentäs. Lähetätkö mulle myös motivaatiota?

7. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Kyllä on hieno tunnelma kuvassa, kävelijä voisi kyllä hieman enemmän erottua, mutta...
    Pilvet aivan mahtavat.

8. Vitutuksenko lisäksi ?

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ei kiitos tätä, pelkkää motivaatiota. Mut nytpä sumu on hälvennyt niin se ei enää harmita ;-). Ketutusta on omasta takaa ku tänään on tulos- ja kehityskeskustelu ja mä aion olla ilkee ja sanoa suorat sanat.

10. Ei kannata !! Suorapuheisuus on yliarvostettu hyve työelämässä. Kaikki on sitä mieltä suorapuheisuus on hienoa mutta todellisuudessa se on hienoa niin kauan kun se ei kosketa itseä. Tämä koskee työelämää. Pitää olla varma kenen kanssa voi olla erimieltä. Tarkoitan tällä tyyppiä joka hyväksyy ehkä ottaa opikseen eriävästä mielipiteestä. En tarkoita että pitäisi olla saa mieltä pomon kanssa kannattaa olla enempi kuin vettä hanhen selkään.

Kokemusta löytyy enemmän kuin niepillä bonuksia

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No elä pelkää, mun suorapuheisuus tarkottaa sitä, että kerron että tökkii ja että motivaatio on kateissa ja perustelen. En oikeasti ole ilkeä kenellekään. Kuinka mä edes voisin.

12. Mä en tarkoittanut suorapuheisuudella kuin mielipiteen tuomista julki se on eri asia kuin loukkaaminen mutta joskus se vaan loukkaa