Vs: Koiran ulkoiluttajan arkea Meillä onneksi koira karsastaa vettä vielä enemmän kuin minä. Helppoa ei ole tuollakaan kaverilla, kun koirakin on unohtunut... Kuva on kaunis, fiilis välittyy mainiosti.
Vs: Koiran ulkoiluttajan arkea Mukavan oloinen kesäinen sadekuva - sataa ja paistaa. Yksi parhaita puolia koko koirahommassa on se, että ei tule edes mietittyä millainen keli ulkona on. Sitä vaan pukee varmuuden vuoksi pikkuisen yli ja menee, juuri niinkuin tämän kuvan kohde. Sateesta viis.
Vs: Koiran ulkoiluttajan arkea Kovasti en ole koirien kuvaamia ulkoiluttajia nähnyt, mutta tässä ihan kelpo näpsäys. Mitä nyt hieman liikaa photarissa pyöritelty. kapa
Vs: Koiran ulkoiluttajan arkea Hyvin sanottu, mutta on kovin eli täydellisen epäselvää, mitä ihmettä tarkoitat.
Vs: Koiran ulkoiluttajan arkea Tarkoitatko, että olen photarissa lisännyt sadetta kuvaan, vai mitä? jos näin meinasit, niin väärässä olet. Sade on ihan sitä itteään. Olin ison männyn alla kuvaamassa, jotta kamera ei kastuisi. Kuva on otettu vastavaloon illalla n. klo 18:30 ja aurinko tehostaa pisaroiden näkyvyyttä. Itseasiassa siellä ei tuolloin edes hirveästi satanut. Suljinaika oli 1/60.
Vs: Koiran ulkoiluttajan arkea Se ei vaan halunnut tulla kuvaan kun oli paljon kivempaa piehtaroida märkien mättäiden seassa Kiitos kommentista.
Vs: Koiran ulkoiluttajan arkea Kuvittelin sitten mielessäni pieleen. Sitä sattuu digiaikana. On tuo sade vaan niin voimakas taustalla, eikä ihmisen edessä näytä sitä olevan olleenkaan. En minä ilkeillä halunnut. kapa
Vs: Koiran ulkoiluttajan arkea Ei huolta, en niin ajatellutkaan Luulisin että se johtuu siitä kun aurinko paistaa taustalla kirkkaimmin ja etualalle hyvin vähän. Jan