Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vieraana

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana loghill, 4 Kesäkuu 2009.

1. loghill

loghill Member

248
    0
    16
    En ollut onneksi hääkuvaajana, mutta kuvaajan ollessa tuttu sain toimia assarina - siitä huolimatta, että olin häissä vieraana enkä töitä tekemässä. Eikä varmaan näillä näytöillä kannattaisi päivätöitä lopettaakaan.

Kuvasarja

2. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38
    Vs: Vieraana

Kyllä mä luulen että hääpari on noihin aikas tyytyväinen. Ei nää ihan sitä taviskamaa oo.

Tää alkukuva on jotenkin tosi mielenkiintonen, tulee mieleen vähän joku Parrin tai muun vastaavan tyyli, vaikka ei tässä ehkä semmosta sarkasmia olekaan (mutta siis visuaalisesti). Ysikuvasta tykkään kanssa. Henkilökuvat on ehkä kuvallisesti tavallisempia mutta "teknisesti" aikas miellyttäviä.

Noi värithän ehkä mun makuun kellertää jonkin verran liikaa, mutta en tiä onko se välttämättä paha. Joissakin kuvissa menee ehkä vähän yli toi, kun tuntuu että varjot sitten puskee magentaa tai jotenkin ne ei oo enää pelkästään kellertäviä.

3. Vs: Vieraana

Kyllä mä tykkäisin tuollaisista kuvista. Näissä miellyttää mua tuo värimaailma. Henkilökuvatkin ovat jotenkin... henkilökohtaisia. Tuollaisten kuvien saamista todennäköisesti helpottaa se, että tuntee itsekin vieraita ja saa tulla kameran kanssa niinku lähelle =)

Mielestäni siis loistokuvia.

4. Ilkka989

Ilkka989 Member

477
    0
    16

Hienoa jälkeä myös minun mielestäni. Näistä välittyy häiden iloisuus! Aika monesti näkee kuvia, jotka kertovat häiden stressifaktorista, siitä miten paljon vaivaa on nähty ja miten "kaiken täytyy sen takia mennä hyvin". Nämä kuvat kertovat ihan muusta.

Kuvaustyyli on myös jämäkkä ja yhteneväinen, eli voisi kai sanoa, että näkemystä on. Mukavaa katsottavaa!

5. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Hyvä sarja!

6. Vs: Vieraana

Niin oli !

7. loghill

loghill Member

248
    0
    16

Kiitoksia. Käsittelyssä hain hieman 70-lukulaista, ajan kultaamaa tunnelmaa, jona päivä muistoissakin säilyy.

8. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Hienoja kuvia. Linssin bokeh oli aika jämerää. Mikä linssi?

9. Vs: Vieraana

Hyvä setti, henkilökuvissa kiva ote.

10. Markus Hautaniemi

Markus Hautaniemi Active Member

1 265
    0
    36

Hienoja kuvia! 11.jpg; mikä kamera kuvassa on?

11. Vs: Vieraana

^ Leica M8 näyttäs olevan :)

12. loghill

loghill Member

248
    0
    16

Voigtländer 40mm f1.4 Nokton.

En tiedä. Juhlissa oli useampi Polaroid, joilla lapset kuvasivat vieraita; kuvat kerättiin albumiin ja kuvissa olleet henkilöt saivat kirjoittaa kuvansa yhteyteen terveiset hääparille.