Vs: Unikot Jaa .... Mun mielestäni noi muutamat ensimmäiset ovat hirmu kiihottavia (uuhhh...) ja uskallan sen sanoa. Suurin ongelma täällä on kaunaisuus ja katkeran kivuliaat henkikökemiaongelmat. Huonoja kuvia on joka palstalla muttei ehkä ihan yhtä paljon tuskaisaa kimitystä. Vaikka onhan tämä koko kansa planeetan kaunaisin, kateellisin ja ilkein kansa ? Sekä tasapäisin. Maa, jonka "oma" taide on lähes 100% skeidaa.
Vs: Unikot Minulla ei ole mitään kaunaa ketään kohtaan joten tässä kohtaa tuo sinun vetosi ei kohtaa ainakaan tätä minun kommentointia. Muiden kommenteista en osaa sanoa. Osaan sanoa vain omistani ja siksi tämänkin viestin kirjoitankin, ettei tulisi väärinkäsityksiä. Sanonpa vielä tähän semmoisen kommentin että minusta JS kuvaa hyviäkin kuvia kuten tuossa omassakin komentissa sanoin. Ja sitten vielä, JS osaa moensti nostaa asioita pöydälle. Se on hieno piirre ja siihen tarvitaan tunneälyä. Kaikki jutut ei voi aina onnistua, kuten tämä. Se vaan kertoo sen että suuretkin taiteilijat tekee paljon pilalle että sieltä syntyy helmiä.
Vs: Unikot Minua ei kiinnosta keskustella tuosta kuvien ottajasta pätkääkään. Se ei ole mielestäni tarpeellista eikä kiinnostavaa, kommentoin vain unikkokuvien kiihoittavuutta. Myöskään en syyttänyt ketään yhtään mistään. Se tästä suurien tunneälyjen leikkikentästä taas vähäksi aikaa. Netti = paskanjauhantaa, huonoja kuvia ja muuta ala-arvoista epäkulttuuria. Ketään yksilöinä arvostelematta tai mitenkään loukkaamatta.
Vs: Unikot Nimenomaan ketään syyttämättä. Yksi sormi osittaa toisiin ja neljä itseen. Olen vaan kuullut tämmöisen sanonnan. Taitaa minkin kohdalla pitää paikkaansa.
Vs: Unikot Kannattaa ottaa rennosti. Keskikesä ja kaikki. Miten kukaan viitsii keskellä suvea pamputtaa nakeillaan netissä ? Joskus ehkä - mutta ...
Vs: Unikot Est: tein poikkeuksen: Klikkasin esiin viestisi tässä ketjussa ja totesin: parhaan tuloksen kaunaisuuden vähentämiseksi on jättää lukematta nimimerkkien vuodatuksia, jotka tietää sisältävän juuri sitä mistä toivoo päästävän eroon... Hyvää kesää sinullekin !