Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Stadin kujat 4

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana alis, 2 Syyskuu 2005.

1. alis

alis

117
    0
    0
    masentaako?

2. Aliksen uudet kuvat näyttää etsivän taiteellista suuntaa. Kultaisen leikkauksen kaveri kattelee kyllä murto-osa sekunnin kameraan, ja kuvasta pois menevä suojaa huppuaan tuulelta.
    Tämä kuva etsii katsojaa ja juuri loppunutta sadetta. Kysyt, masentaako? Vaikee, kohtuu vaikee...

3. Jones

Jones

429
    0
    0
    Kyl Stadi masentaa aina :)

4. Varmasti Turkulaista masentaa stadissa sitä ei tarvitse erikseen mainita...Mutta kuka vittu siitä välittää...

5. Tuollaisen tilanteen ja päivän kuvauksena onnistunut jopa dramaattinen. Ei masenna (kun kohta pääsee alta pois).

6. Diggailen kyllä paljon. Kuvassa on hiton hyvä fiilis, ja se on siitä jännä että sitä jaksaa katso melko pitkään, miettien mitä kulkijoiden päässä liikkuu.

Huomaan vain yhden ongelman. Heti kun kuva ei ole iizi biizi auringonlasku, tai koirakuva;) niin foorumilaisilta loppuu into kommentoida. Onko se sitä ettei vaan ole sanottavaa, vai onko se pelkoa? Liian monta kertaa täällä hyvät kuvat jää kommentoimatta, ja se harmittaa minua.

Sainpahan avautua:)

7. vn

vn

1 464
    0
    0
    Aliksen kuvat ovat tätä nykyä niin vaikeita kommentoida. ;)

En oikein diggaa. Masentava, kyllä. Etualan vaalea kohde vie huomion itseensä ja joku aliksennäköinen (minun silmiin) katsoo kameraan (leikkauksessa kuten mainittu). Mutta jää auttamatta liian tummaksi. Parempi valo ko hepussa ja kuva olisi parempi. Nyt jää suttuinen olo lopputuloksesta kun on liikettä jne.

Sommittelu kuitenkin on toimivan oloinen, ei töki. Hyvin syksyisen oloinen kuva.

Vesku

8. Tossa kuvassa on stadi tiettyyn vuodenaikaan ja en tiedä onko kuva tuore vai arkistoista, Mielestäni kuvassa tulee esiin hyvin Loka-Marraskuu oli kuva otettu sitten milloin hyvänsä. Tunnelma on tavoitettu älyttömän hyvin. Ihmisiä matkalla töistä kotiin syksyn paskakeleissä, kiireellä himaan vaan ruuan laittoon, tai kirjan ääreen.

9. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Pidän kuvan tunnelmasta, mutta tuo taustan kirkas taivas syö mielestäni tehoja.

10. alis

alis

117
    0
    0
    Juu en ole mä vaikka ihme kyllä mua muistuttaa, täällä näyttämäni stadin sarja on otettu yhdelle mv-rullalle, kiitos kommenteista!

11. Kuvan nimeksi sopisi myös huuto?
    Kyltykkään.

12. katsekontaktia voimakkaampi on minusta huppua pitelevä käsi, se jää vaivaamaan. siksi hyvä kuva. vinous ja tummuus lisäävät hyvin masentavaa tunnelmaa.

13. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
    Tämä Aliksen "uusi tyyli" on loistava. Ei turhaa hienostelua ja "sinnepäin" tyylisiä synkkiä otoksia joihin jää katse kiinni... Mitä kuva sitten kertoo katsojalle onkin aika pitkälle katsojasta kiinni. Hienoa.