Konttasin (yllättäen) puronvarressa ja kastelin kengät. Nokkonen poltti persiiseen mutta ei v*tuttanu yhtään : )
Vs: Lehtiä ja ulkoavaruuden olioita. Ykkösestä saisi taulun, kakkosen taas voisi lähettää NASAN ufotutkijoille
Vs: Lehtiä ja ulkoavaruuden olioita. Eka on nätti, toka on nätti... kolmas on, hmm... tässä setissä se vähemmän nätti ja siten turha. Kaks ekaa o/
Vs: Lehtiä ja ulkoavaruuden olioita. Eka on upea, tokasa olisi voinut olla aavistuksen isompi syväterävyys, kolmas oli jos sitten turha
Vs: Lehtiä ja ulkoavaruuden olioita. Jees kiitos palautteesta. Kaksi vikaa joo aika turhaa skeidaa, nyt kun tarkemmin katson. Ei sitä innoissaan osaa aina itseään hillitä : )
Vs: Lehtiä ja ulkoavaruuden olioita. Eka on hieno vaikka hiukan vaaleat hunnut nousee esille liiaksi. Tässä kuvassa hunnut ei mun mielestä tarttis nousta. Vois kokeilla antaa fotaria niille ja katso parantuuko.
Vs: Lehtiä ja ulkoavaruuden olioita. Ensimmäinen on tosi hieno, jopa herkkä. Toisista en sitten saanutkaan oikeastaan mitään irti...
Vs: Lehtiä ja ulkoavaruuden olioita. Jep, oon katsellut aivan samaa ja miettiny että mitähän tolle tekis? Taidan ottaa sakset ja leikkaan yläosan veks naps naps. Kiitos myös sinulle palautteesta, näistä aina oppii uutta ja ihimeellistä ;-)
Vs: Lehtiä ja ulkoavaruuden olioita. En leikkaisi yläosaa, sillä sen jälkeen lehti keskittyisi kuvaan ja olisi vain staattinen lehti (jos nyt syksyinen lehti on koskaan "vain"). Mutta jos leikkaa _alaosasta_ siivun, kuvan jännite kasvaa (lehden läheisyys reunaan, suhteessa suurempi polariteetti ylä- ja alaosan vaaleiden alueiden välillä, vedenpinnan vauhtiviivat saavat suuremman osan kuvasta -- liikkeen ja paikallaan olon dialogi).
Vs: Lehtiä ja ulkoavaruuden olioita. Älä älä ala saksimaan. Kyllä siihen konstit löytyy....meniskö ihan burn nappulallakin.
Vs: Lehtiä ja ulkoavaruuden olioita. Sorii, leikin vielä vähän tän kanssa.... Minä kiitän mvuoren analyysistä, saa uutta näkökulmaa kuvien katseluun ja sommitteluun. Silppusin kuvaa hieman, tausta on mitä on mutta kyllähän tuo etuala muuttui edukseen ja sai rajauksella tosiaan "jännitettä". Vielä saksittu versio ja toinenkin.