http://myy.helia.fi/~a0500437/2006/index.htm Jos vihaat autoja, aloita lopusta. Aika ykspuolista paskaa sitä on tullut taas tänä vuonna kuvattua, jos itse sanonkin...
Vs: Mun 2006 Monacon historic-kuvat oli mun mieleen. Erityisesti se Lotus (kai 48) ja myös Ferrari (kai T3) Loewsistä oli jees. Miten muuten toi Moore. Minkä verran sai kuvata? Jäähallissa kun oli kesäkuussa Rock in Helsinki, niin setää sai kuvata ainoastaan toisen kappaleen aikana ja valot oli silloinkin mitä oli ja nämä kyllä näkee kuvistakin. Tai siis tarkoitan, että ainakin mun kuvista. Onkohan sillä muuten ollenkaan muita paitoja, kun näissä mun kuvissa näyttää olevan sama. Gary Moore - m u s a k u v a t . c o m
Vs: Mun 2006 Toisen ja kolmannen biisin ajan sai kuvata, ja oli kyllä aika naurettavat maailmantähden elkeet muutenkin..
Vs: Mun 2006 Jäähallissa saatiin olla lavan edessä ekan biisin ajan, mutta vain tokassa sai kuvata. No toisaalta, kuvia saa sentään käyttää vapaasti. Mooren kanssa Hesassa esiintyi Thorogood. Siitä taas piti allekirjoittaa lappu, että kuvia ei mene muualle. Kuten muuten olen tehnyt myös ainakin Gunnareista, Bryan Adamsista, Depeche Modesta.
Vs: Mun 2006 Haha. Seinäjoella vahdittiin tarkasti, ettei yksikään kuvaaja pääse lavan edustalle ennen kuin eka biisi oli loppunut. Ja jos joku yritti kuvata sieltä yleisön puolelta, niin jo oli roudari repimässä kamerasta.. Mitähän tollakin saavutetaan sitten...