Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ratsastusta käsiteltynä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana vn, 21 Toukokuu 2006.

1. vn

vn

1 464
    0
    0
    Viitaten:
    http://www.kameralaukku.com/portal/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=9349&highlight=

Kypärää en käynyt poistamaan (minulla ei ole 'varastossa' hulmuavia hiuksia tai en ainakaan muista..) mutta tausta tuli vaihdettua. En tiedä oliko sellainen rankempi edit mitä Valtsu tarkoitti mutta erilainen kuitenkin.

Toinen versio jossa taustaa on desaturoitu (channel mixerillä eikä desatilla) enemmän:

Kärkyn mielipiteitä onko kumpi noista enemmän teidän mieleen, vai onko kummatkin turhaa kaistankäyttöä.
    Muutenkin saa kommentoida ja erioten käsittelystä kuuntelen mielipiteitä & ohjeita vastaisuuden varalle mielelläni.

Tässä tuli sitten harjoiteltua reittikynän käyttö ensimmäistä kertaa. Aikaisemmat reittiräpellykset olivat varsin epäonnistuneita, ehkä tuo nyt enemmän tuli tutuksi.

Vesku

2. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Tuli mieleen joku vanha lännen leffa, minkä alkuun tai traileriin olisi ympätty tämmöinen trickishotti.. aikas hauska.. Ota kypärä pois ja kloonaa hulmuavaa hevosen harjaa hiuksiksi ;)

3. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Nyt pistit pahan.. en osaa valita. Menetin energiaa kun pohdin oisko sun kantsinu tussata toi piiska pois samalla kun viritit kuvaa. Vaikea sanoa kun se kuitenkin kuuluu tohon heppailuun. Aika onnistunut taustan valinta kuitenkin sanoisin, hieno ja outo, mutta ei liian överiksi vedetty (ja tällä viittaan joihinkin Veskulta näkemiini virityksiin;).

4. Muakin häirii toi piiska ja kypärä. Toi tollanen brittityylinen ratsastus on muutenkin vähemmän mulle mieleen kuin jenkkityylinen cowboy-hevostelu. Ei sillä että itse harrastaisin kumpaakaan. :)

Aika outo toi abstrakti tausta, mut kuva ja käsittely eivät ole mitenkään huonoja. Yllättävä olisi ehkä oikea sana. Parempi kumminkin kuin luonnollinen aitausjuttu. Tää kävis johonkin pikkutyttöjen hevosharrastuskirjan kanteen.

Jaa niin, eka parempi. Ei kyllä paljon eroo.

5. Anonymous

Anonymous Guest

Täähän olis erinomainen, jos tausta olis vaaleampi.

6. vn

vn

1 464
    0
    0
    Tausta oli vaaleampi yhdessä välissä mutta jäi minusta aika hailakaksi jolloin se ei minua niin miellyttänyt.

Piiska.. No, halusin jättää sen kuten kuvasta voi päätellä. Varmasti mielipiteenjakaja (kuten jo kommenteista näkyy).

En ihan hevosen harjasta taida hiuksia tehdä. :)

Kiitoksia mielipiteistä. Saa kertoa lisääkin. ;)

Vesku