Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Nainen miehessä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Shamouna, 2 Helmikuu 2008.

Sarjassa pohtisin miehen naisellisuutta

1. Vs: Nainen miehessä

Vahva lataus ja voimakas valo tukee hyvin kuvakerrontaa

2. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: Nainen miehessä

Kyllä näistä mielestäni on lataus ja kuvakerronta valovuoden päässä.
    On laitettu naisten vaatteita päälle ja roiskastu sivusta kovaa valoa.
    Olen vanhanaikainen mies ja tällainen huolimattomuus ärsyttää kuvissa.

Kaula on poikki, sormet ovat poikki, kyynärvarsista poikki jne. Jos tarkoitus tällaisilla rajauksilla on tukea kuvakerrontaa, että identiteetti on hukassa tai kaikissa miehissä on feminiininen puoli tai muuta sellaista filosofista sanallista pohdintaa, niin sitten ymmärrän - muuten en.

Jos se, että kuvan musta pää on tukossa monesta kohtaa luo tunnelmaa, niin siitä vaan. Tai se, että vaalea pää on puhki vähän sieltä sun täältä, niin siitä vaan.

Tässäpä päällimmäiset tunnelmat näistä kuvista.
    Tämä on vain minun mielipiteeni, jokaisella on onneksi omansa.
    T Jukkis

3. Vs: Nainen miehessä

Mun mielestä puhki ja tukossa on ihan ok. Hienolta näyttää.

Mites tää pohdinta sitten menee?
    1. Mieheltä puuttuu rinnat. Mies on huono nainen.
    2. Naiset nyt on tommosia heikkoja itkupillejä.
    3. Kun hyväksyy karkeakarvaisen leukansa ja vahingossa peittää paikan jossa rintojen pitäisi olla, melkein käy naisesta.
    4. Mikäs tässä tanssiessa. Ranteeseenkin voi virittää jotain.

4. ajnu

ajnu

293
    0
    0

Ihan toimiva sarja. Tykkään erityisesti tuosta viimeisestä kuvasta, jossa miehinen 'voima' on vangittu tuohon naisen kostyymiin. Varmasti herättää tunteita, kuten jo edellä huomattiin.

5. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Tai mies naisessa? Tulee mieleen narkkari. Raaka valo ja sen myötä läsnäolon tuntu.
    Tuo koira? voisi olla enemmän läsnä tai sitten kokonaan pois.
    Tarkoitan tuota viimeistä kuvaa.

kapa

6. Vs: Nainen miehessä

Puhkipalaminen ja tukkoinen tumma pää ei kyllä häiritse näissä. Jos nämä olisi valaistu ns täysin oikein ei kuvat toimis enään samallalailla mitä nytten.

7. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Lainaus käyuttäjältä viikate.
    "Puhkipalaminen ja tukkoinen tumma pää ei kyllä häiritse näissä. Jos nämä olisi valaistu ns täysin oikein ei kuvat toimis enään samallalailla mitä nytten."

Ihan mielenkiinnosta, miten niin?
    T Jukkis

8. Vs: Nainen miehessä

Lainaus käyttäjältä Jukkis

"Kyllä näistä mielestäni on lataus ja kuvakerronta valovuoden päässä."

Tämä siis sun mielestä, mä kirjoitin että mun mielestä toimii näin kuin ne on. Mutta esim 2 viimeistä. "Mun mielestä" ne näyttäisivät ihan erilaisilta jos esim olisi irrotettu kunnolla valolla. Nyt ei näin ole ja siksi toi malli pysyy enemmän tuntemattoman näköisenä.

9. Vs: Nainen miehessä

Kuvien rajaus on väkivaltaista ja rujoa. Voisi toimia hyvin jos rajausta (esimerkiksi silmien kohdalta) korostettaisiin jollakin, nyt hyvä ilmaisu menee vähän hukkaan. Jotenkin odottaisi korsetin tukevan rajaustyyliä, mutta nyt se jää liian levolliseksi ja mitään sanomattomaksi, tai viittaahan se levolliseen ja hyvinvoivaan naiseen. Ainakin se tuntuu istuvan mukavasti muualta paitsi rinnoista.  Mallin asennoista ja valaisusta en saa oikein mitään irti.

Kerronta tuntuu olevan jotenkin siten, että kun mies antaa naiseudelleen tai naiselle itsessään vallan hän menettää omaa herkkyyttään ja näkemystään ja kokee tukahtumista ja häpeää. Vai tarkoittaako tämä, että mies ei ylipäätään kykene ilmaisemaan naiseuttaan tai naista itsessään, koska ei kykene näkemään oman naiseutensa tai itsessään olevan naisen olemusta tai salaisuutta kuin kapeasta miehen näkökulmasta.

Mustavalkoisuus, rajut valot ja vääntyneet asennot eivät nykyisin oikein jaksa innostaa. Kuvissa on kuitenkin hyviä lähtökohtia ja tuntuivathan nuo muutenkin kirvoittavan kielenkannat.

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Ensimmäinen pikkuisen turha, loput kolme tekevät oikein hienon kuvasarjan. Tykkään erityisesti luonteikkaasta valosta ja "epäsopivasta" rajauksesta.

11. Vs: Nainen miehessä

tykkään kakkosesta. se on erillainen kuin muut. henkilökohtaisempi. sosiaalisempi
    ei tuotekuvamaisesta valosta plussaa. ,p
    rajaus on kakkosessa hyvä.

12. Vs: Nainen miehessä

Hyvä sarja kovasta valosta.