Sanoovat tuolla toisessa topikissa viisaammat ettei kannata sekaantua noihin slobokameroihin ensinkään. minä olen edelleenkin sitämieltä että kameran merkki ei vaikuta lopputulokseen, niinpä tässä mlliksi pari slobokameralla otettua maisemaa
Ei hajuakaan slobosta, mutta ehkä lobotomiasta olikin kyse? No siitä ei sen enempää mutta makeita kuvia on, kaksi ensimmäistä pirun siistejä värileikkejä. Kolmannessa olisi voinut olla väljempikin kuva ja olla yhtenä elementtinä tuo paatti.
Samaa mieltä.. nykyään digiaikana kuvankäsittelytaidot lähinnä ratkasee miltä kuvat näyttää. Ihan hienon näkösiä kuvatuksia.
Nämä on tullut jo kehuttua ennenkin toisaalla, mutta kyllä täytyy vain sanoa että jälki on aivan upeeta.
Ei se ole välineistä kiinni vaan siitä miten asiat näkee ja miten saa poimittua ne filmille. Hyvää jälkeä ja valokuvina tasokkaita. Laivakuva mun suosikki. Vieläkös toi paatti makaa siellä Kivenlahdessa? Kävin sen itsekin kuvaamassa vuosi sitten mutta eipä näytä niin hyvältä kun Niepin kuvassa... Mulla oli näköjään vuosi sitten sellanen 'taustalla ei ole väliä' -aikakausi.
En usko, Nieppi on melkein huonompi kuin minä kuvankäsittelyssä. Komeita on kyllä kuvat, ollut pappa oikeaan aikaan liikenteessä. Käsittääkseni pahamaineiselle Portralle napsittu?
Ei sloboissa vikaa jos ne toimivat.. Ylimmäinen kuva on loistava! Keskimmäinen ei oikein kolahda, liian utuista minulle. Alimmainen on ok, mutta kun sen näkee samassa yhteydessä ylimmäisen kanssa niin siitä katoaa teho.