Vs: Jakomäki-Mikkeli draama broidi soitteli mulle silloin ku toi tapahtu, etten vaan olis minä ollu siihen kaapattuna; sama etunimi ku sillä kaverilla, asu kyllä samassa talossa jakiksessa.
Vs: Jakomäki-Mikkeli draama Mä olin tuolla pankissa käymässä just ennen "Hoo" hetkeä, enkä kerinnyt, kun parisataa metriä kävellä, niin aluetta alettiin eristää.
Vs: Jakomäki-Mikkeli draama Oho. Mä kyllä kävelin tosta ohi ku menin himaan. Ajatteles saattasit olla mikkelin torilla... huh
Vs: Jakomäki-Mikkeli draama Juupa, minäkin kävelin lasten kanssa siihen mäelle katselemaan. Poliisin sniperit kyttäsivät katolla ja siinä pankin ulko-oven päällä olevalla lipalla. Järkyttävä juttu, en ikinä olisi osannut ajatella, että suomalaiset poliisit ovat niin typeriä. Kait niistä ajoista on sentään jotain opittu.
Vs: Jakomäki-Mikkeli draama Mun frendi oli tuolloin kyseisen pankin konttorinjohtaja. Valkoinen Passat, jolla Mikkeliin ajettiin oli hänen autonsa. En ihan kuvasta tarkkaan näe mutta se tumma mies kravatti kaulassa saattaisi olla juuri hän. Frendille tuli melkoiset traumat tapahtuneesta ja lopettikin pankkihommat melko pian. Taksia ajelee nykyään.
Vs: Jakomäki-Mikkeli draama Pankkivankidraama. Tragedia. Se auto räjäytettiin Mikkelissä, joku springas muistaakseni nippanappa ovesta haneen ennenkuin räjähti - mut muut delas. Surullista :0[
Vs: Jakomäki-Mikkeli draama tuossahan tuota, taustoja yms... Mikkelin panttivankidraama – Wikipedia Savitaipalelaisena tuo jäi mieleen kyllä vaikka ikää ei ollut kuin se 7 vuotta. (aina kun lähellä tapahtuu niin paremmin jää mieleen. Ja Mikkeli nyt sattu olemaan Lappeenrannan jälkeen se seuraavaksi lähin kaupunki.)
Vs: Jakomäki-Mikkeli draama Mä olen viettänyt kaikki kesät Savitaipaleella vuodesta 1967, vaikka se ei kuvaan taida liittyä.
Vs: Jakomäki-Mikkeli draama Tääkään ei liity kovasti kuvaan .. anteeksi .. mut mä olen asunut muutamia vuosia tossa vieressä, kutsuttiin mestaa kyllä Skizobackaksi. Anteeksi.
Vs: Jakomäki-Mikkeli draama Vanhemmat asuu siellä vieläkin ja eihän tää matka niin pitkä ole että aika tiheesti tulee käytyä... lienee tehtävä tärskyt? pidäppä vaikka yv:llä ajantasalla kun tiedät olevas maisemissa.
Vs: Jakomäki-Mikkeli draama Saat................................Korkealla paikalla kasvaa kuitenkin..................valokuvaajia näemmä.
Vs: Jakomäki-Mikkeli draama Sisäasianministeriö kohdentaa niukat voimavaransa aina isänmaan eduksi. Niinkuin viimeksi nyt pari viikkoa sitten sumputtaessaan ne 1000 mopopoikaa Vantaalla. Ja piti vielä sanoa että onhan koulutustasokin poliisimiehillä noussut noista ajoista rutkasti, nykyäänhän poliisiopistoa kutsutaan ammattikorkeakouluksi. Lähestulkoon akateemisia, siis. T. K.
Vs: Jakomäki-Mikkeli draama Perskele synnyin vuotta myöhemmin. Pahoittelen tietämättömyyttäni. Moisia stooreja silti kiva kuunnella (lukea).